وراٹ کرکٹ ورلڈ کا مضبوط ترین کھلاڑی: مارک ٹیلر

ٹیلر نے کہا کہ مجھے لگتا ہے کہ وہ اس کام کو بہتر طریقے سے انجام دے رہے ہیں۔ انہیں اپنے کھیل پر بہت اعتماد ہے۔ میں نے ان میں ہمیشہ کھیل سے لگاؤ ​​دیکھا ہے۔ وراٹ کو اس کھیل کے کھلاڑیوں کا بہت احترام ہے۔

وراٹ کوہلی، تصویر آئی اے این ایس
وراٹ کوہلی، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

میلبورن: سابق آسٹریلیائی کپتان مارک ٹیلر نے کہا کہ ہندوستانی کپتان وراٹ کوہلی کرکٹ کی دنیا کے ایک بہت ہی مضبوط کھلاڑی ہیں جنہوں نے اپنی قائدانہ صلاحیتوں کی نمائش کے علاوہ خود کو ایک جارحانہ کھلاڑی کے طور پر قائم کیا ہے۔ سنڈے مارننگ ہیرالڈ نے ٹیلر کے حوالے سے کہا کہ میرے خیال میں وراٹ عالمی کرکٹ کے ایک مضبوط کھلاڑی ہیں، لیکن مجھے لگتا ہے کہ وہ ایک جارحانہ کرکٹر اور ایک عظیم لیڈر کے درمیان پتلی لکیر کو سمجھتے ہیں۔ وہ بہت اچھا کام کر رہے ہیں۔

وراٹ کوہلی 21 دسمبر کو ایڈیلیڈ ٹیسٹ کے بعد وطن واپس آجائیں گے۔ انہوں نے ہندوستانی کرکٹ کنٹرول بورڈ (بی سی سی آئی) سے پیٹرنٹی لیو کی درخواست کی تھی جس کی انہیں منظوری مل گئی ہے۔ ٹیلر نے کہا کہ مجھے لگتا ہے کہ وہ اس کام کو بہتر طریقے سے انجام دے رہے ہیں۔ انہیں اپنے کھیل پر بہت اعتماد ہے۔ میں نے ان میں ہمیشہ کھیل سے لگاؤ ​​دیکھا ہے۔ وراٹ کو اس کھیل کے کھلاڑیوں کا بہت احترام ہے۔ قابل ذکر ہے کہ ہندوستان اور آسٹریلیا کے درمیان 27 نومبر سے شروع ہونے والی ون ڈے سیریز کے بعد دونوں ٹیموں کے درمیان ٹی ٹوئنٹی سیریز ہوگی اور اس کے بعد بارڈر-گواسکر ٹرافی کے تحت چار میچوں کی ٹیسٹ سیریز کھیلی جائے گی۔

پسندیدہ ترین
next