تیندولکر فاؤنڈیشن کے کام کو ریاستی حکومت مکمل تعاون دے گی: شیوراج

شیوراج چوہان کو سچن تیندولکر نے اپنے فاؤنڈیشن کے ذریعہ مدھیہ پردیش میں کئے جا رہے مختلف کاموں کے بارے میں بتایا۔ سچن تیندولکر فاؤنڈیشن "پریوار فاؤنڈیشن" کے ساتھ ریاست میں کام کر رہا ہے۔

سچن تیندولکر و شیوراج سنگھ چوہان۔ تصویر ٹوئٹر @ChouhanShivraj
سچن تیندولکر و شیوراج سنگھ چوہان۔ تصویر ٹوئٹر @ChouhanShivraj
user

یو این آئی

بھوپال: دنیا کے عظیم کرکٹر اور بھارت رتن ایوارڈ یافتہ سچن تیندولکر نے ریاست کے وزیر اعلیٰ شیوراج سنگھ چوہان سے ان کی رہائش گاہ پرخیرسگالی پر مبنی ملاقات کی۔ وزیراعلیٰ شیوراج چوہان کو سچن تیندولکر نے اپنے فاؤنڈیشن کے ذریعہ مدھیہ پردیش میں کئے جا رہے مختلف کاموں کے بارے میں بتایا۔ سچن تیندولکر فاؤنڈیشن "پریوار فاؤنڈیشن" کے ساتھ ریاست میں کام کر رہا ہے۔

شیوراج چوہان نے کہا کہ ریاست میں ان کے فاؤنڈیشن کی طرف سے کئے جا رہے اچھے کاموں میں ریاستی حکومت مکمل تعاون کرے گی۔ جوبھی ضرورت ہوگی اس میں ضلع انتظامیہ کا تعاون دلایا جائے گا۔ حکومت ان کے ساتھ مل کر کام کرے گی۔ سچن تیندولکر سیہور ضلع کا دورہ کرنے کے بعد کل دیر رات وزیراعلیٰ شیوراج چوہان سے ان کی رہائش گاہ پر ملنے آئے تھے۔


وزیراعلیٰ نے تیندولکر کے کرکٹ کے میدان میں ان کے تعاون کو سراہا۔ انہوں نے کہا کہ نوجوانوں کو کرکٹ کی طرف راغب کرنے میں ان کا کردار قابل تعریف ہے۔ پورا ملک آپ کا دل سے احترام کرتا ہے۔ ملک کے لیے کھیلنا اعزاز کی بات ہے۔ انہوں نے کہا کہ آپ نے گوالیار میں جنوبی افریقہ کے خلاف میچ میں ڈبل سنچری بنا کر سب کا دل جیت لیا تھا۔ سچن تیندولکر نے نومبر 2013 میں بین الاقوامی کرکٹ سے ریٹائرمنٹ لے لیا تھا۔ ان آٹھ سالوں میں انہوں نے آج بھی ہندوستان کے لیے اپنی بیٹنگ جاری رکھی ہے۔

وزیراعلیٰ شیوراج چوہان نے کہا کہ اپریل میں صندل پور میں کرکٹ ٹورنامنٹ کے انعقاد کے دوران تیندولکر کو مدعو کیا جائے گا۔ اس موقع پر پرنسپل سکریٹری اسپورٹس گلشن بامرا، ڈائریکٹر کنٹیکٹ آشوتوش پرتاپ سنگھ سمیت پریوار فاؤنڈیشن کے اراکین موجود تھے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔