ٹیم کے ساتھی کھلاڑیوں کو یاد کر رہا ہوں: روہت

روہت شرما کا کہنا ہے کہ وہ ٹیم کے ساتھ کھلاڑیوں کو بہت یاد کر رہے ہیں اور ان کے ساتھ ٹریننگ کرنے کے لئے بیتاب ہیں۔

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا
user

یو این آئی

ممبئی: ہندوستان کے اوپنر روہت شرما کا کہنا ہے کہ وہ لاک ڈاؤن کے دوران اپنے ساتھی کھلاڑیوں کو یاد کر رہے ہیں۔ کورونا وائرس کی وجہ سے ہندوستان میں لاک ڈاؤن لگا ہے جو 31 مئی تک چلے گا۔ اس دوران کھلاڑی میدان سے دور اپنے گھر پر خاندان کے ساتھ وقت گزار رہے ہیں۔ لیکن روہت کا کہنا ہے کہ وہ ٹیم کے ساتھ کھلاڑیوں کو بہت یاد کر رہے ہیں اور ان کے ساتھ ٹریننگ کرنے کے لئے بیتاب ہیں۔

روہت نے فٹ بال ٹورنامنٹ لا لیگ کے فیس بک لائیو سیشن میں کہا کہ میں اپنے ساتھی کھلاڑیوں کو بہت یاد کر رہا ہوں۔ میں ان کے ساتھ کافی وقت گزارا کرتا تھا۔ اس دوران اگرچہ ہم سب ویڈیو کال کے ذریعے ایک دوسرے سے جڑے رہنے کی کوشش کرتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ جب آپ قریب سال کے 365 دن ساتھ میں کھیلتے ہو اور 300 دنوں تک ساتھ رہتے ہو تو یہ خاندان جیسا ہو جاتا ہے۔ میں ان لوگوں کو یاد کر رہا ہوں اور چاہتا ہوں کہ اپنے ساتھی کھلاڑیوں سے ملوں اور جلد سے جلد کچھ بڑے شاٹ لگاؤں۔

روہت کا خیال ہے کہ مہاراشٹر میں کورونا کے سب سے زیادہ کیس ہونے کی وجہ سے انہیں ٹریننگ شروع کرنے میں تھوڑا وقت لگ سکتا ہے۔ انہوں نے کہا کہ مجھے لگتا ہے کہ دوسرے شہر ممبئی سے پہلے کھل سکتے ہیں۔ میں جہاں رہ رہا ہوں وہاں کورونا کا کافی اثر ہے۔ روہت شرما نے کہا ہے کہ اس سال کے آغاز میں نیوزی لینڈ کے دورے کے دوران لگی پنڈلی کی چوٹ سے وہ پوری طرح سے نکل گئے ہیں لیکن كووڈ -19 وبا سے نمٹنے کے لئے لاک ڈاؤن کی وجہ سے ان کے فٹ نیس ٹیسٹ میں مسلسل تاخیر ہو رہی ہے۔

نیوزی لینڈ کے خلاف ٹی 20 سیریز کے دوران روہت دو فروری کو زخمی ہو گئے تھے اور دورے کے درمیان سے ہی انہیں وطن واپس لوٹنا پڑا۔ وہ جنوبی افریقہ کے خلاف تین میچوں کی گھریلو ون ڈے انٹرنیشنل سیریز کا حصہ نہیں تھے جسے بعد میں کورونا وائرس وبا کی وجہ سے منسوخ کرنا پڑا۔ اس وقت روہت ری ہیبی لٹیشن سے گزر رہے تھے۔

روہت نے کہ لاک ڈاؤن سے پہلے میں واپسی کے لیے تقریباً مکمل طور پر تیار تھا۔ پورے ہفتے میرا فٹنس ٹیسٹ ہونا تھا لیکن پھر لاک ڈاؤن ہو گیا اور اب پھر نئے سرے سے واپسی کرنی ہوگی۔ انہوں نے کہا کہ سب کچھ کھلنے کے بعد مجھے این سی اے جاکر فٹنس ٹیسٹ دینا ہوگا۔ اسے پاس کرکے ہی میں ٹیم کے ساتھ جڑ سکوں گا۔

انہوں نے کہا کہ میں مان کر چل رہا ہوں کہ دیگر مقامات پر ممبئی سے کافی پہلے ٹریننگ شروع ہو سکتی ہے کیونکہ یہ سب سے زیادہ متاثر والے علاقوں میں ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ دوسرے ساتھی ایک دوسرے کے ساتھ ٹریننگ کے ویڈیوز میرے مقابلے میں کافی پہلے دینے لگیں گے۔

next