ہندوستان کی لکشمی آئی سی سی ورلڈ کپ میں بنیں گی میچ ریفری

بین الاقوامی کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے بدھ کے روز عالمی کپ کے لیے میچ حکام کی فہرست جاری کی جس میں تین میچ ریفری میں لکشمی واحد خاتون ہیں۔ دو دیگر میچ ریفری سٹیو برنارڈ اور کرس براڈ ہیں۔

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا

یو این آئی

دبئی: ہندوستان کی جی ایس لکشمی 21 فروری سے آسٹریلیا میں ہونے والے آئی سی سی خواتین ٹی -20 ورلڈ کپ کرکٹ ٹورنامنٹ میں میچ ریفری بنیں گی اور اسی کے ساتھ ہی وہ کسی آئی سی سی ورلڈ کپ ٹورنامنٹ میں میچ ریفری کا کردار ادا کرنے والی پہلی خاتون بن جائیں گی۔

بین الاقوامی کرکٹ کونسل (آئی سی سی) نے بدھ کے روز عالمی کپ کے لیے میچ حکام کی فہرست جاری کی جس میں تین میچ ریفری میں لکشمی واحد خاتون ہیں۔ دو دیگر میچ ریفری سٹیو برنارڈ اور کرس براڈ ہیں۔ آئی سی سی کی جانب سے اعلان میچ حکام میں ریکارڈ چھ خواتین شامل ہیں۔ آٹھ ٹیموں کے اس ٹورنامنٹ میں لکشمی کے علاوہ دیگر خواتین میچ افسر لارین اے گینبیگ، کم کاٹن، کلیئر پولوساك، سیو ریڈفرن اور جیکلین ولیمز ہیں۔

ٹورنامنٹ کا آغاز 21 فروری کو آسٹریلیا اور ہندوستان کے درمیان مقابلے سے ہوگا۔ ہندوستان گزشتہ عالمی کپ میں سیمی فائنل تک پہنچا تھا۔ ہندوستان اور آسٹریلیا کے درمیان بدھ کو سہ رخی ٹی -20 سیریز کا فائنل میلبورن میں کھیلا گیا تھا جس میں آسٹریلیا کی ٹیم فاتح رہی۔ اس سیریز کی تیسری ٹیم انگلینڈ کی تھی۔

51 سالہ لکشمی مرد ون ڈے میں میچ ریفری کا کردار ادا کرنے والی پہلی خاتون بھی ہیں۔ انہوں نے آئی سی سی کرکٹ کپ لیگ 51 دو 2019-22 میں یہ کردار نبھایا۔ انھیں گزشتہ سال مئی میں میچ ریفری کے آئی سی سی بین الاقوامی پینل میں مقرر کیا گیا تھا اور اس پینل میں مقرر ہونے والی وہ پہلی خاتون تھیں۔ لکشمی نے میچ ریفری کی حیثیت سے شروعات 2008-09 میں گھریلو خواتین کرکٹ سے کی تھی۔

آئی سی سی نے تین میچ ریفری کے علاوہ لارین ایگینبیگ، کم کاٹن، كلیرے پولوساك، سو ریڈفرن اور جیکلین ولیمز بھی شامل ہیں۔ ولیمز شان جارج کے ساتھ ہندوستان اور آسٹریلیا کے درمیان 21 فروری کو ہونے والے مقابلے میں امپائر ہوں گی۔ آئی سی سی خواتین ٹی -20 ورلڈ کپ کے لیےمیچ حکام یہ ہیں:

میچ ریفری: سٹیو برنارڈ، کرس براڈ، جی ایس لکشمی

امپائر: لارین ایگینبیگ، کم کاٹن، کلیئر پولوساك، سیو ریڈفرن، جیکلین ولیمز، گریگوری برےتھویٹ، کرس براؤن، شان جارج، نتن مینن، احسان رضا، لیگٹن رسیرے اور یلیکس وارف۔