آئی پی ایل: دہلی کیپٹلس نے 9 کھلاڑیوں کو باہر کا راستہ دکھایا

آئی پی ایل ٹیم دہلی كیپٹلس نے ٹورنامنٹ کے 2020 سیشن کے لئے تین غیر ملکی کھلاڑیوں سمیت 14 کھلاڑیوں کو برقرار رکھا ہے اور نو کھلاڑیوں کو ریلیز کر دیا ہے

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا

یو این آئی

نئی دہلی: آئی پی ایل ٹیم دہلی كیپٹلس نے ٹورنامنٹ کے 2020 سیشن کے لئے تین غیر ملکی کھلاڑیوں سمیت 14 کھلاڑیوں کو برقرار رکھا ہے اور نو کھلاڑیوں کو ریلیز کر دیا ہے۔ آئی پی ایل کے 2020 سیشن کی نیلامی دسمبر میں کولکتہ میں ہونی ہے اور اس سے پہلے آئی پی ایل ٹیمیں اپنی کھلاڑیوں کو برقرار رکھنے اور ریلیزکرنے والے کھلاڑیوں کے نام کا اعلان کرنے کی قواعد میں لگی ہوئی ہیں۔

دہلی نے ہندوستان کے بین الاقوامی کھلاڑیوں شکھر دھون، پرتھوی شاہ، شريس ایر، رشبھ پنت، ایشانت شرما، اجنکیا رہانے، روی چندرن اشون، اکشر پٹیل اور امت مشرا کے ساتھ گھریلو کھلاڑیوں هرشل پٹیل اور اویس خان کو برقرار رکھا ہے۔

دہلی نے اپنے تین غیر ملکی کھلاڑیوں جنوبی افریقہ کے كیگسو ربادا، ویسٹ انڈیز کے كيمو پال اور نیپال کے اسپنر سندیپ لیميچھانے کو برقرار رکھا ہے۔ گزشتہ سیشن میں تیسرے نمبر پر رہی دہلی نے چھ ہندوستانیوں اور تین غیر ملکی کھلاڑیوں کو ریلیز کر دیا ہے۔

ریلیز کئے گئے ہندوستانی کھلاڑیوں میں هنوما وهاري، جلج سکسینہ، منجوت کالرا، انکوش بینس، ناتھو سنگھ اور بنڈارو ايپا اور غیر ملکی کھلاڑیوں میں کرس مورس، کولن انگرام اور کولن منرو شامل ہیں۔ دہلی نے اس سیشن میں روی چندرن اشون کو کنگز الیون پنجاب اور اجنکیا رہانے کو راجستھان رائلز سے لیا تھا۔