اداکار متھن چکرورتی بے چینی اور سینے میں شدید درد میں مبتلا، اسپتال میں داخل

متھن چکرورتی کو ہفتہ کی صبح، یعنی 10 فروری کو، اچانک اپنے سینے میں درد محسوس ہوا۔ طبیعت بگڑنے سے پہلے انہیں فوری طور پر ہسپتال لے جایا گیا

<div class="paragraphs"><p>متھن چکرورتی / Getty Images</p></div>

متھن چکرورتی / Getty Images

user

قومی آوازبیورو

کولکاتا: اداکار و سیاستدان متھن چکرورتی کو طبعیت ناساز ہونے کے بعد کولکاتا کے ایک نجی اسپتال میں داخل کرایا گیا ہے۔ نیوز پورٹل ’آج تک‘ نے ذرائع کے حوالہ سے خبر دی ہے کہ اداکار کو سینے میں درد ہوا اور وہ بے چینی محسوس کر رہے تھے۔ اس کے بعد انہیں فوری طور پر اسپتال میں داخل کرایا گیا۔ مداح ان کی صحت یابی کے لیے دعاگو ہیں۔

متھن چکرورتی کی عمر 73 سال ہے۔ ہفتہ کی صبح، یعنی 10 فروری کو، انہیں اچانک اپنے سینے میں درد محسوس ہوا۔ ہلکی سی بے چینی بھی محسوس ہو رہی تھی۔ طبیعت بگڑنے سے پہلے انہیں فوری طور پر ہسپتال لے جایا گیا۔ اس وقت ان کی طبیعت کیسی ہے؟ اس حوالے سے ابھی تک کوئی معلومات سامنے نہیں آئی ہیں۔


خیال رہے کہ متھن چکرورتی کو حال ہی میں باوقار پدم بھوشن ایوارڈ سے نوازا گیا تھا۔ پدم بھوشن ملنے کے بعد انہوں نے خوشی کا اظہار کرتے ہوئے کہا تھا، ’’میں یہ اعزاز حاصل کرکے خوش ہوں۔ میں تہہ دل سے سب کا شکریہ ادا کرنا چاہتا ہوں۔ میں نے کبھی کسی سے اپنے لیے کچھ نہیں مانگا۔ بغیر مانگے کچھ حاصل کر کے انتہائی خوشی محسوس کرنا۔ یہ ایک بہت ہی حیرت انگیز اور مختلف احساس ہے۔ میں بہت اچھا محسوس کر رہا ہوں۔‘‘

انہوں نے مزید کہا، ’’اتنی محبت اور احترام دینے کے لیے آپ سب کا شکریہ۔ میں یہ ایوارڈ اپنے مداحوں کے نام کر رہا ہوں۔ یہ ایوارڈ دنیا بھر میں میرے مداحوں کے لیے ہے جنہوں نے مجھے بے لوث محبت دی۔ میرا یہ اعزاز تمام خیر خواہوں کو جاتا ہے۔‘‘

ورک فرنٹ کی بات کریں تو 2023 میں متھن کو سمن گھوش کی سپر ہٹ بنگالی فلم کابلی والا میں دیکھا گیا تھا۔ 2022 میں انہوں نے وویک اگنی ہوتری کی فلم 'دی کشمیر فائلز' میں اہم کردار ادا کیا۔ فلم میں ایک ریٹائرڈ آئی اے ایس کا کردار ادا کرنے پر انہیں بہترین معاون اداکار کے لیے 'فلم فیئر ایوارڈ' سے بھی نوازا گیا۔


متھن ہندی سنیما کے ایک تجربہ کار اداکار ہیں، جنہیں ڈسکو ڈانسر کے طور پر بھی جانا جاتا ہے۔ اپنے اداکاری کے کیریئر میں انہوں نے 'پریوار'، 'میرا یار میرا دشمن'، 'بات بن جائے' اور 'دیوانہ تیے نام' جیسی تقریباً 350 فلموں میں کام کیا۔ بہترین فلموں کے علاوہ انہوں نے کئی ٹیلی ویژن سیریز اور ڈانس شوز کو بھی جج کیا ہے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;