سرینا اور جبیور نے روتھیسے انٹرنیشنل ٹورنامنٹ کے سیمی فائنل میں جگہ بنائی

سرینا-جبوری کی جوڑی نے بدھ کو کوارٹر فائنل میں جاپان کی شوکو اویاما اور تائیوان کی چان ہاؤ چنگ کو 6-2، 6-4 سے شکست دی تھی۔

سرینا ولیمز، تصویر آئی اے این ایس
سرینا ولیمز، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

ایسٹبورن: گرینڈ سلیم ڈبلز چیمپئن شپ کی 23 بار کی فاتح سرینا ولیمز نے اپنے ٹیونس کی پارٹنر اونس جبیور کے ساتھ روتھیسے انٹرنیشنل کے سیمی فائنل میں جگہ بنا لی ہے۔ سرینا-جبوری کی جوڑی نے بدھ کو کوارٹر فائنل میں جاپان کی شوکو اویاما اور تائیوان کی چان ہاؤ چنگ کو 6-2، 6-4 سے شکست دی تھی۔

گزشتہ سال ومبلڈن میں انجری کے بعد اپنا پہلا ٹورنامنٹ کھیلنے والی سرینا نے پہلی بار عالمی نمبر تین جبیور کے ساتھ جوڑی بنائی ہے۔ ولیمز اور جبیور کا سیمی فائنل میں سربیا کی الیگزینڈرا کرونچ اور پولینڈ کی میگڈا لینیٹ کا مقابلہ ہوگا۔ ولیمز نے سیمی فائنل میں قدم رکھنے کے بعد کہا کہ ’’میں نے ومبلڈن اور اس ٹورنامنٹ کی تیاری کے لیے بہت سخت ٹریننگ کی ہے۔ یہ میرے لئے کارگر رہا ہے۔ مجھے لگتا ہے کہ میں بہتر خدمت کر رہی ہوں۔"


سات مرتبہ ومبلڈن فاتح سرینا ولیمز کو آئندہ ومبلڈن میں سنگلز مقابلے میں وائلڈ کارڈ کے طور پر شامل کیا گیا ہے۔ دنیا کا قدیم ترین ٹینس ٹورنامنٹ 27 جون سے 10 جولائی تک کھیلا جائے گا۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔