روس کے حمایت یافتہ فنکار کا سائبر حملہ ناکام بنا دیا گیا: مائیکروسافٹ

امریکہ میں مائیکروسافٹ سائبر سیکورٹی اہلکاروں نے روس کے حمایت یافتہ فنکار کے مبینہ سائبر حملے کا سراغ لگا کر اسے ناکام بنا دیا ہے۔ مائیکرو سافٹ سیکورٹی ریسپانس سینٹر نے ایک بیان میں یہ اطلاع دی

<div class="paragraphs"><p>مائیکروسافٹ، تصویر آئی اے این ایس</p></div>

مائیکروسافٹ، تصویر آئی اے این ایس

user

یو این آئی

واشنگٹن: امریکہ میں مائیکروسافٹ سائبر سیکورٹی اہلکاروں نے روس کے حمایت یافتہ فنکار کے مبینہ سائبر حملے کا سراغ لگا کر اسے ناکام بنا دیا ہے۔ مائیکرو سافٹ سیکورٹی ریسپانس سینٹر نے ایک بیان میں یہ اطلاع دی۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ مائیکروسافٹ سیکورٹی ٹیم نے 12 جنوری 2024 کو کمپنی کے کارپوریٹ سسٹمز پر حملے کا پتہ لگایا۔ سائبر حملے کے ملزم کی شناخت مڈ نائٹ بلیزارڈ کے نام سے ہوئی ہے جسے نوبیلیم کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ یہ روس کی حمایت یافتہ فنکار ہے۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ گروپ نے سینئر قیادت ٹیم کے ممبران سمیت مائیکروسافٹ کارپوریٹ ای میل اکاؤنٹ کے ایک چھوٹے فیصد تک رسائی حاصل کرنے کے لیے پاس ورڈ اسپرے اٹیک کا استعمال کیا۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ مائیکروسافٹ واقعے کی تحقیقات جاری رکھے ہوئے ہے اور تحقیقات کے نتائج کی بنیاد پر اضافی کارروائی کرے گا۔


سائبر حملہ کی شناخت ہونے پر مائیکروسافٹ نے فوری طور پر چھان بین کی اور بدنیتی پر مبنی سرگرمی میں مداخلت کرتے ہوئے اس کے سسٹم تک ہیکرز کی رسائی کو منقطع کر دیا۔ کمپنی نے واضح کیا کہ یہ حملہ اس کی مصنوعات یا خدمات میں کسی خاص خطرے کا نتیجہ نہیں تھا۔

خیال رہے کہ مائیکروسافٹ کی مصنوعات امریکی حکومت میں بڑے پیمانے پر استعمال ہوتی ہیں اور کمپنی کو ماضی میں اپنے حفاظتی طریقوں پر تنقید کا سامنا کرنا پڑا ہے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;