جامعہ ہمدرد نے ڈیجیٹل مارکیٹنگ کورس کے لیے گیراج پروڈکشن کے ساتھ ایم او یو پر دستخط کیے

جامعہ ہمدرد نے مشترکہ تربیتی پروگرام کی بنیاد پر ایک جامع ڈجیٹل مارکیٹنگ کورس کے تعاون، ترقی اور فراہمی کے لیے گیراج پروڈکشن کے ساتھ ایک مفاہمت نامے پر دستخط کیے ہیں

<div class="paragraphs"><p>پریس ریلیز</p></div>

پریس ریلیز

user

پریس ریلیز

نئی دہلی: جامعہ ہمدرد نے مشترکہ تربیتی پروگرام کی بنیاد پر ایک جامع ڈجیٹل مارکیٹنگ کورس کے تعاون، ترقی اور فراہمی کے لیے گیراج پروڈکشن کے ساتھ ایک مفاہمت نامے پر دستخط کیے ہیں۔ ایم او یو کے تبادلے کی تقریب ڈاکٹر ایم اے سکندر، رجسٹرار اور سوربھ گپتا، ڈائریکٹر، گیراج پروڈکشنز نے پروفیسر (ڈاکٹر) ایم افشار عالم، وائس چانسلر کی موجودگی میں منعقد کی۔

اس موقع پر جامعہ ہمدرد کی جانب سے پروفیسر ایس رئیس الدین، ڈائریکٹر، IQAC، پروفیسر (ڈاکٹر) فرحان جلیس احمد، ڈین، SPER، پروفیسر (ڈاکٹر) عاصم علی خان، ڈین، یونانی، پروفیسر (ڈاکٹر) سید النساء، ڈائریکٹر، CTD، پروفیسر۔ (ڈاکٹر) محمد اکرم، ایم جی ونود کمار ، سکریٹری ٹو وی سی اور گیراج پروڈکشن کے دیگر عہدیداران شامل تھے۔


اپنے افتتاحی بیان میں، عزت مآب وائس چانسلر نے کہا کہ یہ ایم او یو بڑے پیمانے پر طلبہ برادری کو فائدہ پہنچانے والا ہے کیونکہ کارپوریٹ دنیا میں ڈیجیٹل مارکیٹنگ کورسز کی بہت زیادہ مانگ ہے۔ وائس چانسلر پروفیسر (ڈاکٹر) ایم افشار عالم نے جامعہ ہمدرد کے مفاہمت نامے پر عمل درآمد کے عزم کا اعادہ کیا۔ انہوں نے مزید کہا کہ جامعہ ہمدرد طلباء پر مرکوز تعلیمی ماحول فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے جہاں انہیں بین الضابطہ کورسز اور کاروبار اور صنعت میں جدید ترین ترقی کی پیشکش کی جاتی ہے۔

ڈاکٹر ایم اے سکندر، رجسٹرار، جامعہ ہمدرد نے کہا کہ دنیا جس حد تک آن لائن تعلیم و تربیت کی طرف مرکوز ہوئی ہے، اس کے پیش نظر ڈیجیٹل مارکیٹنگ کاروبار کا ایک لازمی جزو بن گیا ہے۔ سوربھ گپتا، ڈائریکٹر، گیراج پروڈکشن نے کہا کہ وہ طلباء کو معیاری تعلیم فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہیں۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;