پی ٹی آئی نے پہلے مرحلے میں غلطیاں کیں جس کا نتیجہ شکست کی شکل میں سامنے آیا: عمران خان

جیو ٹی وی نے غیر سرکاری نتائج کی بنیاد پر اطلاع دی ہے کہ بلدیاتی انتخابات میں اپوزیشن جماعت بالخصوص جمعیت علمائے اسلام ایف (جے یو آئی-ایف) نے پی ٹی آئی کو شکست دی ہے۔

عمران خان، تصویر یو این آئی
عمران خان، تصویر یو این آئی
user

یو این آئی

اسلام آباد: پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان نے صوبہ خیبرپختونخوا میں بلدیاتی انتخابات کے پہلے مرحلے میں اپنی پارٹی، پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کو ہوئی شکست کی وجہ کئی غلطیوں کو قرار دیا ہے۔ مسٹر خان نے منگل کو ٹویٹ کیا،’پی ٹی آئی نے پہلے مرحلے میں غلطیاں کی ہیں اور اس کی قیمت ادا کر رہی ہے۔ اس کی بڑی وجہ الیکشن میں غلط امیدوار کا چناؤ ہے۔ اب سے میں پاکستان بھر میں پی ٹی آئی کی بلدیاتی انتخابی حکمت عملیوں کی ذاتی طور پر نگرانی کروں گا۔ پی ٹی آئی مضبوط ہو کر ابھرے گی‘۔

پورے چھ سال کے بعد یہ انتخابات 19 دسمبر کو صوبہ خیبر پختونخوا کے 17 اضلاع میں ہوئے۔ ووٹوں کی گنتی پیر کو شروع ہوئی۔ جیو ٹی وی نے غیر سرکاری نتائج کی بنیاد پر اطلاع دی ہے کہ بلدیاتی انتخابات میں اپوزیشن جماعت بالخصوص جمعیت علمائے اسلام ایف (جے یو آئی-ایف) نے پی ٹی آئی کو شکست دی ہے۔ پی ٹی آئی چھ میں سے ایک تحصیل میں جیت سکتی ہے۔ پشاور میں میئر کے انتخاب میں جے یو آئی ف نے بڑی کامیابی حاصل کر لی ہے۔


اے آر وائی نیوز کے مطابق پی ٹی آئی کے رضوان بنگش نے 50 ہزار 659 اور جے یو آئی ایف کے حاجی زبیر نے 62 ہزار 388 ووٹ حاصل کیے۔ پاکستانی تجزیہ کاروں نے کہا کہ جے یو آئی-ایف نے اپنی پارٹی اور اپوزیشن کی قیمت پر ایک شاندار کارکردگی کامظاہرہ کیا جس سے صوبے کا سیاسی منظر نامہ بدل جائے گا۔ گذشتہ دو عام انتخابات میں حکمراں پی ٹی آئی، جے یو آئی-ایف کے مضبوط حریف کے طور پر ابھری ہے۔

غیر سرکاری نتائج کے مطابق 24 تحصیلوں میں سے جے یو آئی-ایف نے صدر/میئر کی 10 نشستیں حاصل کی تھیں۔ وہیں 63 تحصیلوں میں کرائے گئے تھے۔ دوسری جانب اس کے امیدواروں کی ایک بڑی تعداد دوسرے نمبر پر رہی۔ صوبائی دارالحکومت میں، جے یو آئی-ایف نے روایتی سیاسی قوتوں پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) اور عوامی نیشنل پارٹی (اے این پی) کی جگہ لے لی ہے۔


ڈان اخبار نے پشاور سے تعلق رکھنے والے تجزیہ کار اورنگزیب خان کے حوالے سے کہا کہ صوبے میں جغرافیائی سیاسی تبدیلیوں سے مذہب کو سامنے لایا گیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ جے یو آئی (ایف) نے ایسے وقت میں کامیابی حاصل کی ہے جب خطے میں طالبان اور افغانستان میں دولت اسلامیہ(آئی ایس)کے بڑھتے اثرات، پاکستان کی حکمت عملیوں کو متاثر کر رہی ہے، اور مذہب سیاست میں آ گیا ہے۔ پاکستان کی مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل این) نے کہا کہ پی ٹی آئی ایک برے دور سے گذر رہی ہے۔

مسلم لیگ (ن) کی نائب صدر مریم نواز نے ٹویٹ کرکے کہا ،’شرم، بہتان، لاکھوں لوگوں کی بد دعاؤں اور قوم کے عوام کو مہنگائی، انتشار اور نااہلی کے سبب یہ ہوا ہے، تبدیلی راہ پر ہے‘۔ پی ایم ایل این کے عظمیٰ بخاری نے کہا کہ پی ٹی آئی کے لیے پنجاب میں انتخابی نتائج اس بھی خوفناک ہوں گے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔