پاکستان میں سیاسی ماحول گرم، عمران خان بیک فٹ پر، ای وی ایم پر سوال

شہباز شریف نے ای وی ایم پر سوال اٹھائے اور پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان کو انتخابی اصلاحات پر کام کرنے میں سنجیدہ نہ ہونےکا الزام لگایا۔

فائل تصویر آئی اے اینایس
فائل تصویر آئی اے اینایس
user

قومی آوازبیورو

پاکستان میں سیاسی ماحول گرم ہوتا جا رہا ہے اور بر سر اقتدار جماعت کے خلاف ماحول بنتا جا رہا ہے اور ایسے میں پاکستانی وزیر اعظم عمران خان بیک فٹ پر نظر آ رہے ہیں ۔ ادھر پاکستان پیپلز پارٹی (پی پی پی) کے صدر بلاول بھٹو نے اسپیکر اسد قیصر پر زور دیا کہ وہ اپنے عہدے اور اس کے وقار کو برقرار رکھیں۔

جیو ٹی وی کے مطابق پارلیمنٹ کے مشترکہ اجلاس سے خطاب میں انہوں نے اسپیکر پر زور دیا کہ وہ اپنی کرسی، اپنے عہدے اور ایوان کا احترام کریں۔


انہوں نے کہا کہ صرف اس صورت میں جب اسپیکر پاکستان کی قومی اسمبلی کا سرپرست ہو اور تحریری رضامندی کے بعد اتفاق رائے سے قانون لایا جائے گا۔ پیپلز پارٹی کے سربراہ بھٹو نے کہا کہ ہم سب مل کر قانون بنائیں گے تو اگلے انتخابات میں شفافیت ہوگی۔

اس سے قبل پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل این) کے صدر شہباز شریف نے الیکٹرانک ووٹنگ مشین (ای وی ایم) پر سوال اٹھایا تھا اور پاکستان کے وزیر اعظم عمران خان کو انتخابی اصلاحات پر کام کرنے میں سنجیدہ نہ ہونے پر تنقید کا نشانہ بنایا تھا۔


پارلیمنٹ کے مشترکہ اجلاس میں انہوں نے کہا کہ حکومت اور اس کے اتحادی بڑے بلوں کو ختم کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔(یو این آئی کے انپٹ کے ساتھ)

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔