کینیڈا یوکرین کو 3.9 کروڑ کینیڈین ڈالر کا نیا فوجی امدادی پیکج فراہم کرے گا

واضح رہے فروری 2022 تک کینیڈا نے یوکرین کے لیے ایک ارب کینیڈین ڈالر سے زیادہ کی فوجی امداد کا وعدہ کیا ہے۔

<div class="paragraphs"><p>فائل تصویر آئی اے این ایس</p></div>

فائل تصویر آئی اے این ایس

user

یو این آئی

روس اور یوکرین کے مابین جاری جنگ کو ایک سال سے زیادہ ہو گیا ہے جس میں بڑا مالی اور جانی نقصان ہو چکا ہے لیکن یہ جنگ ختم ہونے کا نام نہیں لے رہی۔ اب کینیڈا   نے اعلان کیا ہے کہ وہ یوکرین کو 3.9 کروڑ کینیڈین ڈالر کا نیا فوجی امدادی پیکیج فراہم کر رہا ہے۔ محکمہ قومی دفاع نے یہ اعلان کیا ہے۔

محکمے نے جمعہ کو ایک نیوز ریلیز میں کہا کہ تقریباً 3.1 کروڑ ڈالر کی امداد میں 33 لاکھ لیٹر کثیر ضروری ایندھن کی فراہمی، ماڈیولر فلوٹیشن برج ایسٹس، طبی ابتدائی طبی امدادی کٹس اور اسنائپر رائفلیں اور گولہ بارود شامل ہیں۔


ریلیز کے مطابق کینیڈا کی طرف سے یوکرین کو بھیجے گئے تمام آٹھ لیوپارڈ 2 مین جنگی ٹینک پولینڈ پہنچا دیے گئے ہیں، اور کینیڈا نے لیوپرڈ 2 کے ٹینک کے عملے کو لیوپرڈ 2 ٹینک آپریشنز اور حکمت عملیوں کی تربیت دینے کی کوششوں میں مدد کے لیے تین لیپرڈ گنری اسکل ٹرینر تعینات کئے ہیں۔

خیال ر ہے کہ فروری 2022 تک کینیڈا نے یوکرین کے لیے ایک ارب کینیڈین ڈالر سے زیادہ کی فوجی امداد کا وعدہ کیا ہے، جس میں آٹھ لیپرڈ 2 مین جنگی ٹینک، ایک قومی جدید سطح سے ہوا میں مار کرنے والا میزائل سسٹم، 39 بکتر بند جنگجو گاڑیاں، ٹینک شکن ہتھیار اور ہائی ریزولوشن ڈرون کیمرے شامل ہیں۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;