اسرائیل حماس جنگ کا اثر:بلنکن نے عراق سے امریکی تنصیبات کی حفاظت کرنے پر زور دیا

امریکی وزیر خارجہ نے عراقی حکومت سے مطالبہ کیا کہ وہ امریکی اہلکاروں کی میزبانی کرنے والی تمام تنصیبات کے تحفظ کے اپنے وعدوں کو پورا کرے۔

<div class="paragraphs"><p>فائل تصویر آئی اے این ایس</p></div>

فائل تصویر آئی اے این ایس

user

یو این آئی

امریکی وزیر خارجہ انٹونی بلنکن نے عراقی وزیر اعظم محمد شیعہ السوڈانی سے بات کی اور عراقی حکومت سے عراق میں امریکی تنصیبات کے تحفظ کے اپنے وعدوں کو پورا کرے اور امریکی اہلکاروں پر حملے کے ذمہ دار لوگوں کے خلاف کارروائی کرنے پر زور دیا ۔ یہ اطلاع ترجمان میتھیو ملر نے جمعہ کو ایک بیان میں دی۔

بیان کے مطابق، "مسٹر بلنکن نے عراقی وزیر اعظم محمد شیعہ السوڈانی سے بات کی۔ وزیر خارجہ نے عراقی حکومت سے مطالبہ کیا کہ وہ امریکی اہلکاروں کی میزبانی کرنے والی تمام تنصیبات کے تحفظ کے اپنے وعدوں کو پورا کرے اور امریکی اہلکاروں پر حملوں کے ذمہ داروں کے خلاف کارروائی کرنے پر زور دیا۔


بیان میں کہا گیا ہے کہ مزید برآں، مسٹر بلنکن اور مسٹر السوڈانی نے اسرائیل-حماس تنازعہ پر تبادلہ خیال کیا، اور اس میں اضافہ کو روکنے کی ضرورت پر زور دیا۔

بیان کے مطابق، "وزیر خارجہ نے غزہ میں انسانی صورتحال اور عراق اور خطے کے دیگر شراکت داروں کے ساتھ ہمارے کام پر تبادلہ خیال کیا تاکہ ان اقدامات کی نشاندہی کی جا سکے جو ہم ایک منصفانہ اور دیرپا امن کی بنیاد رکھنے کے لیے اٹھا سکتے ہیں۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;