اہم خبر: حوثی باغیوں کا سعودی ہوائی اڈے پر پھر حملہ

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا
user

یو این آئی

17 Jun 2019, 10:10 AM

حوثی باغیوں کا سعودی ہوائی اڈے پر پھر حملہ

ریاض: یمن کے حوثی باغیوں نے سعودی عرب کے شہر ابہا کے بین الاقوامی ہوائی اڈے پر ایک ہی ہفتے کے اندر چوتھا حملہ کیا۔ مقامی میڈیا رپورٹوں کے مطابق یہ حملہ بغیر پائلٹ والے طیارے کے ذریعے کیا گیا، یہ حوثی باغیوں کا ایک ہی ہفتے میں ابہا ہوائی اڈے پر چوتھا حملہ ہے۔ بدھ کو بھی باغیوں نے راکٹ سے ہوائی اڈے کے ارائیول لاؤنج کو نشانہ بنایا تھا جس میں 26 افراد زخمی ہو گئے تھے۔

یمن کئی برسوں سے صدر عبدربہ منصور ہادی کی قیادت والی سرکاری فورسز اور حوثی باغیوں کے درمیان جھڑپوں میں الجھا ہوا ہے۔ سعودی عرب کی قیادت والا اتحاد منصور ہادی کی درخواست پر مارچ 2015 سے باغیوں کے خلاف فضائی حملے کر رہا ہے۔

17 Jun 2019, 9:44 AM

جاپان میں 5.2 شدت کے زلزلہ کے جھٹکے

جاپان کے سب سے بڑے جزیرے هونش کے شمال مشرقی حصے میں پیر کو زلزلہ کے شدید جھٹکے محسوس کئے گئے۔ زلزلہ کی شدت ریکٹرا سکیل پر 5.2 تھی۔
جاپان کے محکمہ موسمیات سائنس نے بتایا کہ زلزلہ کا مرکز صوبہ اباراكي میں 80 کلومیٹر کی گہرائی میں تھا۔ زلزلہ کی وجہ سے کسی قسم کے جان مال کے نقصان کی کوئی اطلاع نہیں ہے اور سونامی کی وارننگ بھی جاری نہیں کی گئی ہے۔جاپان زلزلہ کے فعال علاقے میں واقع ہے جسے’فنگر آف فائر‘ کے طور پر جانا جاتا ہے. جاپان باقاعدگی سے زلزلہ کے طاقتور جھٹکوں سے متاثر رہتا ہے۔
خیال رہے 2011 میں 9.0 شدت والے زلزلہ اور اس کے بعد آنے والے سونامی کی زد میں آکر 15 ہزار سے زائد افراد ہلاک ہو گئے تھے اور اس کی وجہ سے فوکوشیما ایٹمی پلانٹ حادثہ بھی ہوا تھا۔

next