ملک میں اومیکرون: پانچ نئے کیسز کے ساتھ مریضوں کی مجموعی تعداد 38 ہو گئی

اومیکرون کا پہلا کیس کیرالہ میں اس وقت درج کیا گیا جب اتوار کو برطانیہ سے واپس آنے والے ایک مسافر کو نئے ویرینٹ اومیکرون سے متاثر پایا گیا۔

فائل تصویر
فائل تصویر
user

یو این آئی

ملک میں اتوار کو کورونا وائرس کے اومیکرون ویرینٹ کے پانچ نئے کیسز رپورٹ ہوئے جس کے ساتھ ہی اس ویرینٹ سے متاثرہ مریضوں کی تعداد 38 ہوگئی۔ کرناٹک، چنڈی گڑھ، ناگپور، آندھرا پردیش اور کیرالہ میں کل اس طرز کا ایک ایک کیس درج کیا گیا ہے۔

محکمہ صحت کے ذرائع نے بتایا کہ ایک 20 سالہ نوجوان جو 22 نومبر کو اٹلی سے چنڈی گڑھ میں اپنے رشتہ داروں سے ملنے آیا تھا، یکم دسمبر کو کووڈ 19 مثبت پایا گیا، جس کے بعد اس کا نمونہ دہلی بھیج دیا گیا۔ جینوم سیکوینسنگ کے لیے نیشنل سینٹر فار ڈیزیز کنٹرول کو بھیجا گیا۔ اسے منی ماجرا سیول اسپتال کے ادارہ جاتی قرنطینہ میں بھیج دیا گیا۔ نوجوان کا آج دوبارہ ٹیسٹ کیا گیا جو مثبت آیا ہے۔ دریں اثنا، منی ماجرا سیول اسپتال کے ذرائع نے تصدیق کی کہ نوجوان جو کووڈ-19 کا مریض تھا، کو داخل کرایا گیا ہے لیکن اس نے اومیکرون قسم کی تصدیق سے انکار کیا۔ نوجوان کے خاندان کے سات افراد کا کووڈ 19 کا ٹیسٹ کیا گیا ہے جو منفی آیا ہے۔


اسی دوران ناگپور کے کارپوریشن کمشنر نے میڈیا کو بتایا کہ وہاں ایک 40 سالہ شخص کورونا کے اومیکرون ویرینٹ میں مبتلا پایا گیا ہے۔

کرناٹک کے وزیر صحت کے سدھاکر نے اتوار کے روز کہا کہ جنوبی افریقہ سے واپس آنے والے 34 سالہ شخص کا ٹیسٹ مثبت آیا ہے۔ اسے الگ تھلگ کردیا گیا ہے اور ایک سرکاری اسپتال میں زیر علاج ہے۔ متاثرہ شخص کے رابطے میں آنے والے20 افراد کا سراغ لگایا گیا ہے اور ان کے نمونے جانچ کے لیے بھیجے گئے ہیں۔


اتوار کو آندھرا پردیش کے وجیا نگرم میں اومیکرون ویریئنٹ کا پہلا کیس رپورٹ ہوا ہے۔ پبلک ہیلتھ ڈپارٹمنٹ کے ڈائریکٹر نے یہاں ایک بیان میں یہ جانکاری دی۔ انہوں نے کہا کہ آئرلینڈ سے ممبئی ایئرپورٹ پر پہنچنے والے 34 سالہ غیر ملکی کا ایئرپورٹ پر کورونا آر ٹی پی سی آر ٹیسٹ کیا گیا اور اس کی رپورٹ منفی آئی جس کے بعد اسے سفر کرنے کی اجازت دی گئی۔ وہ 27 نومبر کو وشاکھاپٹنم سے آیا تھا۔ وجیا نگرم میں آر ٹی پی سی آر ٹسٹ میں اس کی رپورٹ مثبت آئی ہے۔انہوں نے بتایا کہ متاثرہ کے سویب کا نمونہ جینوم سیکوینسنگ کے لیے سی سی ایم بی حیدرآباد کو بھیجا گیا تھا اور اس کی رپورٹ اومیکرون مثبت آئی ہے۔ آندھرا پردیش میں اومیکرون کا یہ پہلا کیس ہے۔

کووڈ-19 کی نئی شکل کا پہلا کیس کیرالہ میں اس وقت درج کیا گیا جب اتوار کو برطانیہ سے واپس آنے والے ایک مسافر کے نئے ویرینٹ اومیکرون سے متاثر پائے گئے۔


ریاستی وزیر صحت وینا جارج نے نامہ نگاروں سے بات کرتے ہوئے ریاست میں اومیکرون کے پہلے کیس کی تصدیق کی۔ انہوں نے کہا کہ طیارے میں سوار تمام مسافرجو 6 دسمبر کو ابوظہبی کے راستے یہاں پہنچے تھے، سے کہا گیا تھا کہ وہ انتہائی احتیاط اور احتیاطی تدابیر اختیار کریں۔ دریں اثنا، کیرالہ سے تعلق رکھنے والے شخص کے دو رشتہ دار بھی کووڈ-19 سے متاثر پائے گئے۔ ان کے نمونے بھی جینوم سیکوینسنگ کے لیے بھیجے گئے ہیں۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔