ترواننت پورم: این آئی اے نے سعودی عرب سے آنے والے دو مبینہ شدت پسندوں کو حراست میں لیا

این آئی اے نے پیر کی شب کیرالہ کے ترواناننت پورم بین الاقوامی ہوائی اڈے پر تین گھنٹے کی پوچھ گچھ کے بعد دو مبینہ شدت پسندوں کو حراست میں لیا

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا
user

یو این آئی

ترواننت پورم: قومی تفتیشی ایجنسی (این آئی اے) نے پیر کی شب کیرالہ کے ترواناننت پورم بین الاقوامی ہوائی اڈے پر تین گھنٹے کی پوچھ گچھ کے بعد دو مبینہ شدت پسندوں کو حراست میں لیا۔ ذرائع نے بتایا کہ دونوں شدت پسندوں کے سعودی عرب سے یہاں پہنچنے کے بعد این آئی اے نے انہیں حراست میں لیا ، جن میں سے ایک گل نواز اترپردیش کا رہائشی ہے اور دوسرا شعیب کا تعلق کیرالہ کے کنور سے ہے۔

ان دو دہشت گردوں میں سے ایک کا تعلق لشکر طیبہ سے جبکہ دوسرے کا انڈین مجاہدین سے بتایا جارہاہے۔ سعودی عرب کے ریاض سے واپسی کے بعد خفیہ ایجنسی را سمیت متعدد تفتیشی ایجنسیوں نے ان دونوں سے تقریباً تین گھنٹے تک پوچھ گچھ کی،جس کے بعد ان دونوں کو حراست میں لے لیاگیا۔


ذرائع کے مطابق انھیں پہلے کوچی لے جایاجائے گا اس کے بعد شعیب کو بنگلور جبکہ گل نواز کو دہلی لے جایا جائے گا۔ ان دونوں شدت پسندوں کو بنگلور میں ہونے والے دھماکے کے سلسلے میں حراست میں لیا گیا ہے اور اس معاملہ میں ان دونوں کے خلاف لک آؤٹ نوٹس بھی جاری کیا گیا تھا۔

اس سے قبل 19 ستمبر کو این آئی اے نے تین شدت پسندوں کو کیرالہ کے ارناکولم سے اور چھ کو مغربی بنگال کے مرشد آباد سے گرفتار کیا تھا۔ ایجنسی نے انہیں تحویل میں لینے کے بعد بتایا تھا کہ سوشل میڈیا کے ذریعہ ابتدائی تحقیقات نے انہیں پاکستان میں مقیم القاعدہ کے عسکریت پسندوں کے ذریعہ قومی دارالحکومت سمیت ملک کے بہت سے علاقوں میں بڑے حملہ کرنے کے لئے تیار کیا تھا۔

اس کے علاوہ حراست میں لئے گئے شدت پسندوں کے پاس سے ڈجیٹل سامان ، جہادی لٹریچر اور دستاویز ، تیز دھار اسلحہ ، دیسی ساختہ بم اور دفاعی جیکٹس بھی برآمد کرنے کا دعویٰ کیا گیاہے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;