ٹرین میں انڈرویئر اور بنیان پہن کر گھومتے نظر آئے جنتا دل یو رکن اسمبلی، تصویر وائرل

ریلوے پولیس کے مطابق کسی مسافر نے جب انڈرویئر اور بنیان پہنے رکن اسمبلی کی اس حرکت پر اعتراض ظاہر کیا تو انھوں نے مسافر کے ساتھ غلط بدکلامی کی۔

جنتا دل یو رکن اسمبلی گوپال منڈل
جنتا دل یو رکن اسمبلی گوپال منڈل
user

قومی آوازبیورو

بہار میں برسراقتدار جنتا دل یو کے رکن اسمبلی گوپال منڈل کی تیجس راجدھانی ایکسپریس ٹرین میں سفر کے دوران انڈرویئر اور بنیان پہلے تصویر وائرل ہو گئی ہے، جس کے بعد اب گوپال منڈل نے صفائی دی ہے۔ انھوں نے کہا کہ ان کا سفر کے دوران پیٹ خراب ہو گیا تھا اس لیے انڈرویئر اور بنیان پہنے ہوئے تھے۔ انھوں نے اس بات کا اعتراف کیا کہ واقعی میں وہ انڈرویئر اور بنیان میں تھے۔

دراصل یہ پورا معاملہ راجندر نگر سے نئی دہلی جا رہی تیجس ریک سے مزین راجدھانی ایکسپریس کا ہے۔ کہا جا رہا ہے کہ جنتا دل یو کے رکن اسمبلی گوپال منڈل جب دہلی جا رہے تھے تبھی ٹرین کی بوگی میں وہ بنیان اور انڈرویئر پہنے گھوم رہے تھے۔ ریلوے پولیس کے مطابق اس دوران کسی مسافر نے جب اس پر اعتراض ظاہر کیا تب الزام ہے کہ رکن اسمبلی نے مسافر کے ساتھ بدکلامی بھی کی۔ اس کی اطلاع مسافر نے ٹی ٹی ای اور پولیس کو دی۔ اس کے بعد معاملے کو سمجھا بجھا کر نمٹا دیا گیا۔


جب رکن اسمبلی کی یہ تصویر جمعہ کے روز سوشل میڈیا پر وائرل ہوئی تب انھوں نے وضاحت دی ہے۔ رکن اسمبلی گوپال منڈل نے کہا ہے کہ ’’ہاں، میں انڈرویئر اور بنیان میں تھا۔ ٹرین میں چڑھا تو میرا پیٹ خراب ہو گیا۔ میں جو بھی بولتا ہوں سچ بولتا ہوں، جھوٹ نہیں بولتا ہوں۔ ایسا نہیں ہے کہ اس واقعہ پر مجھے پھانسی چڑھا دیا جائے گا۔‘‘

دوسری طرف ریلوے کے ایک افسر نے بھی اس واقعہ کی تصدیق کی ہے۔ مشرق وسطیٰ ریلوے کے چیف پبلک رلیشن افسر راجیش کمار نے بتایا کہ رکن اسملی تیجس راجدھانی ایکسپریس میں پٹنہ سے نئی دہلی جانے کے دوران بنیان اور انڈرویئر میں گھومتے نظر آئے۔ اس کے بعد کچھ مسافروں نے اعتراض ظاہر کیا۔ آر پی ایف اور ٹی ٹی ای نے دونوں فریقین کو سمجھا کر معاملہ ختم کر دیا۔ انھوں نے کہا کہ اب رکن اسمبلی جی نے بھی اس واقعہ پر اپنا رد عمل ظاہر کر دیا ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔