پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں ریکارڈ سطح پر مستحکم

قیمتوں میں مسلسل نرمی کی وجہ سے پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں آج 24ویں دن بھی دونوں ایندھنوں کی قیمتوں میں صارفین کو کوئی راحت نہیں ملی۔

پٹرول-ڈیزل، تصویر آئی اے این ایس
پٹرول-ڈیزل، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

نئی دہلی: افریقہ سمیت دنیا کے کئی ممالک میں ہلاکت خیز کورونا وائرس کی نئی قسم کی دریافت کے بعد بین الاقوامی منڈی میں خام تیل کی قیمتیں بڑھنے کے بعد ہندوستان اور امریکہ سمیت دنیا بھر کی بڑی معیشتوں نے دباؤ میں آکر اپنا اپنا اسٹریٹجک تیل ذخائر چھوڑنے کا اعلان کیا ہے۔ قیمتوں میں مسلسل نرمی کی وجہ سے پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں آج 24ویں دن بھی دونوں ایندھنوں کی قیمتوں میں صارفین کو کوئی راحت نہیں ملی۔

ہندوستان اور امریکہ سمیت بیشتر بڑی معیشتوں کی جانب سے اسٹریٹجک تیل کے ذخائر سے تیل کے اخراج کے اعلان کے کے ساتھ ہی کئی ممالک میں کورونا وائرس کی نئی قسم کے وائرس کے تیزی سے پھیلنے کی وجہ سے ایک بار پھر بڑے پیمانے پر لاک ڈاؤن نافذ ہونے کا امکان ہے۔ امریکہ و برطانیہ سمیت دنیا کے کئی ممالک نے جنوبی افریقہ سے ہوائی سفر پر پابندی عائد کر دی ہے۔


اس کے ساتھ ہی مرکزی حکومت کی جانب سے پٹرول اور ڈیزل پر ایکسائز ڈیوٹی میں دیوالی کے موقع پر بالترتیب 5 اور 10 روپے فی لیٹر کی کمی کی وجہ سے ملک میں ان دونوں ایندھنوں کی قیمتوں میں کمی آئی ہے۔ اس کے بعد اتر پردیش، کرناٹک سمیت ملک کی 22 ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں نے ان دونوں مصنوعات پر ویلیو ایڈڈ ٹیکس (ویٹ) کو کم کر دیا ہے۔ اس سے متعلقہ ریاستوں میں ان دونوں پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں مزید کمی آئی ہے۔

ملک میں 24 ویں روز بھی گھریلو بازار میں پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں میں کوئی تبدیلی نہیں ہوئی۔ قومی دارالحکومت دہلی میں ملک کی سب سے بڑی آئل مارکیٹنگ کمپنی انڈین آئل کارپوریشن لمیٹڈ (آئی او سی ایل ) کے فیول اسٹیشن پر پٹرول کی قیمت 103.97 روپے فی لیٹر اور ڈیزل کی قیمت 86.67 روپے فی لیٹر رہی۔


پٹرول اور ڈیزل کی قیمتوں کا روزانہ جائزہ لیا جاتا ہے اور اسی کی بنیاد پر نئی قیمتیں ہر روز صبح 6 بجے سے لاگو ہوتی ہیں۔ آج ملک کے چار بڑے میٹرو میں پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں کچھ یوں رہیں۔

شہر کا نام——پٹرول (روپے/لیٹر)——(ڈیزل روپے/لیٹر)

دہلی —————— 103.97—————— 86.67

ممبئی-——————109.98—————— 94.14

چنئی ——————101.40 —————— 91.43

کولکتہ —————— 104.67——————-89.79

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔