لوگ بیدار ہوکر مرکزی حکومت کو بنائیں جوابدہ: پرینکا گاندھی

پرینکا گاندھی نے کہا کہ مرکزی حکومت کے لوگ سچ نہیں بولتے اور جب الیکشن آتے ہیں تو جوابدہی قبول نہیں کرتے۔ انہوں نے کہا کہ بیدار بنیں اور بی جے پی حکومت کو جوابدہ بنائیں۔

پرینکا گاندھی / تصویر ٹوئٹر
پرینکا گاندھی / تصویر ٹوئٹر
user

یو این آئی

جے پور: کانگریس کی جنرل سکریٹری پرینکا گاندھی نے مودی حکومت پر صحیح ارادے نہ رکھنے اور چند منتخب لوگوں کے لیے کام کرنے کا الزام لگاتے ہوئے کہا کہ لوگوں کو بیدار بن کر انہیں جوابدہ بنانا اور اس سے عوام کے تئیں ذمہ داری کو پورا کرنے کے بارے میں پوچھا جانا چاہیے۔

پرینکا گاندھی آج یہاں کانگریس کی مہنگائی ہٹاؤ ریلی سے خطاب کر رہی تھیں۔ انہوں نے الزام لگایا کہ مرکزی حکومت ترقی اور مہنگائی کی بات نہیں کرے گی۔ انہوں نے کہا کہ پٹرول اور ڈیزل کی قیمتیں آسمان کو چھو رہی ہیں اور آج مہنگائی کے باعث عوام کا جینا محال ہو گیا ہے۔


انہوں نے کہا کہ مرکزی حکومت کے لوگ سچ نہیں بولتے اور جب الیکشن آتے ہیں تو جوابدہی قبول نہیں کرتے۔ انہوں نے کہا کہ بیدار بنیں اور بی جے پی حکومت کو جوابدہ بنائیں اور اس سے پوچھیں کہ مہنگائی کیوں بڑھ رہی ہے، عوام کو راحت دینا حکومت کی بڑی ذمہ داری ہے، جس کو وہ پوری کیوں نہیں کر رہی۔ یہ مطالبہ حکومت سے کیا جانا چاہیے۔ انہوں نے مرکزی حکومت پر لالچ اور جھوٹ کی حکومت ہونے کا الزام لگایا وہیں کہا کہ اتر پردیش میں حکومت اشتہارات پر ہزاروں کروڑ روپے خرچ کر رہی ہے لیکن کسانوں کو کھاد فراہم کرنے سے قاصر ہے۔

انہوں نے کہا کہ وہ ان متاثرین سے ملنے آئی ہیں جن کے شوہر کو کچلا گیا، انہیں انصاف ملنا چاہیے۔ مرکزی حکومت کے وزیر کے بیٹے نے عوام کو کچل دیا، آج وہی وزیر وزیر اعظم نریندر مودی کے ساتھ اسٹیج پر کھڑا نظر آرہا ہے۔


پرینکا گاندھی نے الزام لگایا کہ پی ایم مودی نے دنیا کا سفر کیا لیکن ان کسانوں سے بات کرنے نہیں گئے جو اپنے مطالبات کو لے کر قریب ہی احتجاج کر رہے تھے۔ ان کے انڈسٹری کے دوست کروڑوں کما رہے ہیں جبکہ ملک کا کسان ایک دن میں صرف 27 روپے کما رہا ہے۔ انہوں نے کہا کہ امید تھی کہ ملک ترقی کرے گا، لیکن کہا جا رہا ہے کہ کانگریس نے ستر سالوں میں کیا کیا، لیکن کانگریس نے ان سالوں میں جو کچھ کیا، وہ آج بیچنا چاہتے ہیں، کیونکہ ان کی نیت ٹھیک نہیں ہے۔ انہوں نے کہا کہ مرکزی حکومت عوام کی فلاح و بہبود نہیں چاہتی ہے اور وہ چند منتخب صنعت کاروں کے لیے کام کر رہی ہے اور گوا میں ایک صنعت کار کے لیے کوئلے کو لے جانے کے لیے سڑک کی سہولت فراہم کی جا رہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ مہنگائی کو ختم کرنے کے لیے سب کو ساتھ مل کر لڑنا ہو گا، انہوں نے یقین دلایا کہ اسے ختم نہیں کیا جائے گا اور لڑتے رہیں گے۔ انہوں نے راجستھان کی کانگریس حکومت کی تعریف کرتے ہوئے کہا کہ اس کی نیت ٹھیک ہے جس نے پانچ لاکھ روپے تک مفت علاج کا انتظام کیا ہے اور ایک لاکھ لوگوں کو روزگار دیا ہے اور کورونا کے وقت میں اچھا کام کیا ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔