کانگریس کی قیادت میں حزب اختلاف کی میٹنگ آج

پارلیمنٹ میں جاری تعطل کو ختم کرنےکےلئےحزب اختلاف پیگاسس جاسوسی معاملہ پر بحث چاہتا ہےلیکن حکومت ابھی تک اس کے لئے تیار نظر نہیں آ رہی ہے۔

فائل تصویر یواین آئی
فائل تصویر یواین آئی
user

قومی آوازبیورو

پارلیمنٹ کےاندر آج کانگریس کی قیادت میں حزب اختلاف کی ایک میٹنگ ہو گی جس میں لوک سبھا اور راجیہ سبھا کے فلور لیڈرس شامل ہوں گے ۔ اس بات کے امکان بھی ظاہر کئے جا رہے ہیں کہ کانگریس کے سابق صدر راہل گاندھی بھی اس میٹنگ میں شرکت کر سکتےہیں ۔

واضح رہے پارلیمنٹ کے مانسون اجلاس کے شروع ہوتے ہی پیگاسس جاسوسی معاملہ پر پارلیمنٹ میں ہنگامہ مچا ہوا ہے جس کی وجہ سے پارلیمنٹ کا کام کاج متاثر ہو رہاہے۔ حکومت حزب اختلاف کا پیگاسس جاسوسی معاملہ پر بحث کرانے کا مطالبہ نہیں مان رہی ہے۔ دوسری جانب حزب اختلاف اس معاملہ پربحث چاہتا ہےاور یہ جانناچاہتا ہےکہ حکومت نے پیگاسس سافٹ ویئر لیا ہےیا نہیں۔


ذرائع کے مطابق آج کی میٹنگ راجیہ سبھا میں حزب اختلاف کے رہنما کھڑگے کے کمرے میں ہو گی اور اس میں زیادر تر اپوزیشن کے رہنما شرکت کریں گے۔واضح رہے پیگاسس معاملہ کی سنوائی سپریم کورٹ میں بھی شروع ہو گئی ہے اس لئے حکومت کی پریشانیوں میں مستقل اضافہ ہوتا نظر آ رہاہے۔ اس مدے پر پہلے بھی کئی مرتبہ حزب اختلاف کے رہنماؤں کی میٹنگ ہو چکی ہے۔ کانگریس کےسابق صدر راہل گاندھی نےحزب اختلاف کے رہنماؤں کو ناشتے پر بھی مدوعو کیا تھا۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔