نارائن رانے نے مرکزی حکومت کا سر شرم سے جھکا دیا: شیوسینا

شیوسینا نے اپنے اخبار ’سامنا‘ کے اداریہ میں رانے کا موازنہ ’سوراخ والے غباروں‘ سے کرتے ہوئے لکھا ہے کہ بی جے پی اس سوراخ والے غبارے کو بھرنے کی کتنی ہی کوشش کرے، یہ کبھی اوپر نہیں جائے گا۔

نارائن رانے، تصویر آئی اے این ایس
نارائن رانے، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

پونے: شیو سینا نے بدھ کو مرکزی وزیر برائے مائیکرو، چھوٹے اور درمیانے درجے کی صنعت نارائن رانے کی مہاراشٹر کے وزیراعلیٰ ادھو ٹھاکرے کے خلاف متنازعہ ریمارکس پر سخت تنقید کرتے ہوئے کہا کہ نارائن رانے نے مرکزی حکومت کا سر شرم کے مارے جھکا دیا ہے۔

شیوسینا نے اپنے اخبار ’سامنا‘ میں ایک اداریہ میں نارائن رانے کا موازنہ ’’کروکنگ فراگ‘‘ سے کیا۔ اس کے علاوہ ان کا موازنہ 'سوراخ والے غباروں' سے بھی کیا گیا ہے۔ انہوں نے بتایا کہ بی جے پی اس سوراخ والے غبارے کو بھرنے کی کتنی ہی کوشش کرے، یہ کبھی اوپر نہیں جائے گا۔ شیو سینا نے کہا کہ نارائن رانے مرکزی وزیر کا عہدہ دیئے جانے کے باوجود سڑک کے کنارے گینگسٹر کی طرح برتاؤ کر رہے ہیں۔


اداریہ میں کہا گیا کہ "نارائن رانے کبھی بھی بڑے یا دانا نہیں تھے۔ شیوسینا میں رہتے ہوئے اسے عزت اور احترام ملا ہے۔ نارائن رانے کے پارٹی چھوڑنے کے بعد شیو سینا نے انہیں لوک سبھا اور ریاستی اسمبلی انتخابات میں چار بار شکست دی ہے۔ اگر نارائن رانے کو کہا جائے تو وہ ایک سوراخ والے غبارے کی طرح ہیں۔ اس بات سے کوئی فرق نہیں پڑتا کہ آپ غبارے میں سوراخ سے کتنی ہوا بھرتے ہیں، یہ کبھی اوپر نہیں جائے گا۔ "

اداریہ میں یہ بھی کہا گیا ہے کہ "لیکن بی جے پی نے اس سوراخ سے غبارے کو پھولانے کا فیصلہ کیا ہے۔ اس کے علاوہ کچھ لوگوں نے نارائن رانے کا موازنہ ایک مینڈھک سے کیا ہے۔ وہ کون ہے؟ نارائن رانے نے اپنے آپ کو بتایا ہے کہ وہ 'عام آدمی نہیں' ہیں۔ پھر بی جے پی کو اس بات کی تحقیقات کرنی چاہئے کہ آیا ان کی پارٹی میں غیر معمولی لوگوں کا گروپ تو نہیں ہے۔‘‘

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔