ممبئی: موسلا دھار بارش کا سلسلہ جاری، شہری زندگی متاثر، لوکل ٹرینوں کی آمدورفت میں تاخیر

سنٹرل ریلوے کے ترجمان نے بتایا کہ تینوں راہداریوں پر لوکل ٹرین تاخیر سے چل رہی ہیں۔ صبح 8 بجے ختم ہونے والے پچھلے 24 گھنٹوں میں، ممبئی کے شہر، مشرقی اور مغربی مضافات میں بارش کا سلسلہ جاری ہے۔

ممبئی میں بارش / یو این آئی
ممبئی میں بارش / یو این آئی
user

یو این آئی

ممبئی: گرج چمک کے ساتھ موسلا دھار بارش نے جمعہ کو تجارتی مرکز ممبئی کو اپنی لپیٹ میں لے لیا تھا،اس کا سلسلہ ہفتہ کی صبح بھی وقفے وقفے سے جاری بارش نے شہریوں کی پریشانیوں میں اضافہ کر دیا،جس کے نتیجے میں شہر کے کئی حصے پانی میں ڈوب گئے۔ اور شہری نظام درہم برہم کر دیا ہے۔

محکمہ موسمیات نے شہر اور آس پاس کے اضلاع تھانے، پالگھر اور کونکن کے علاقے کے لیے اگلے دو دنوں کے لیے نارنگی الرٹ جاری کیا ہے۔ ہفتہ کی صبح محکمہ موسمیات نے کہا کہ آئندہ 24 گھنٹوں میں شہر اور مضافاتی علاقوں میں عام طور پر ابر آلود آسمان کے ساتھ درمیانی سے بھاری بارش، گرج چمک کے ساتھ ہوگی۔


بتایا گیا ہے کہ ہفتہ کے لیے الگ تھلگ مقامات پر گرج چمک کے ساتھ گرج چمک اور ہلکی سے درمیانی بارش اور تیز ہواؤں 30 سے ​​40 کلومیٹر فی گھنٹہ کی پیشن گوئی کی ہے۔ شہری حکام نے بتایا کہ شہر بادلوں کی لپیٹ میں چلا گیا اور دوپہر سے مسلسل بارش کا مشاہدہ کیا، شہر کے کچھ حصوں میں شدید بارش اور گرج چمک کے ساتھ بارش ہوئی۔

مہاراشٹر کی پڑوسی ریاست گجرات کے حلقہ 07 تا 10 تاریخ کو الگ تھلگ موسلادھار بارشوں اور گرج چمک کے ساتھ گرج چمک کا امکان، آئی ایم ڈی نے پیش گوئی کی ہے کہ ممبئی کا زیادہ سے زیادہ درجہ حرارت 30 ڈگری سیلسیس اور کم سے کم درجہ حرارت 26 ڈگری سیلسیس رہنے کا امکان ہے۔


برہن ممبئی الیکٹرک سپلائی اینڈ ٹرانسپورٹ (بیسٹ) اور ریلوے کی عوامی نقل و حمل خدمات شدید بارش کے درمیان متاثر رہیں۔ سنٹرل ریلوے کے ترجمان نے بتایا کہ تینوں راہداریوں پر لوکل ٹرین خدمات معمولی تاخیر سے چل رہی ہیں۔ صبح 8 بجے ختم ہونے والے پچھلے 24 گھنٹوں میں، ممبئی کے شہر، مشرقی اور مغربی مضافات میں بارش کا سلسلہ جاری ہے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


/* */