منموہن سنگھ: معاشیات پڑھانے سے ملک کا وزیر اعظم بننے تک کا سفر... سالگرہ پر خصوصی پیشکش

منموہن سنگھ 2004 سے 2014 تک ملک کے وزیر اعظم رہے۔ انہیں ایک عظیم ماہر اقتصادیات سمجھا جاتا ہے، جنہوں نے ملک کی معاشی اصلاحات کے لیے بہت کام کیا

ڈاکٹر منموہن سنگھ، تصویر آئی اے این ایس
ڈاکٹر منموہن سنگھ، تصویر آئی اے این ایس
user

قومی آوازبیورو

نئی دہلی: ملک کے سابق وزیر اعظم منموہن سنگھ کا آج 91 واں یوم پیدائش ہے۔ وہ یو پی اے حکومت میں 2004 سے 2014 تک مسلسل 10 سال تک ملک کے وزیر اعظم رہے۔ سیاسی وقار کے حصول کے علاوہ منموہن سنگھ کی ایک اور شناخت ایک عظیم ماہر معاشیات کی ہے۔ انہوں نے کیمبرج اور آکسفورڈ یونیورسٹی جیسے ممتاز اداروں سے تعلیم حاصل کی ہے۔

منموہن سنگھ 26 ستمبر 1932 کو غیر منقسم ہندوستان میں پاکستان کے صوبہ پنجاب میں پیدا ہوئے۔ تقسیم کے بعد ان کا خاندان ہندوستان آ گیا۔ انہوں نے پنجاب یونیورسٹی سے گریجویشن اور پوسٹ گریجویشن کیا، اس کے بعد وہ کیمبرج چلا گیا۔ یہاں تعلیم حاصل کرنے کے بعد وہ آکسفورڈ چلے گئے اور پھر یہیں اعلیٰ تعلیم بھی حاصل کی۔ وہ معاشیات کے استاد رہے ہیں۔ وہ پنجاب یونیورسٹی اور دہلی سکول آف اکنامکس میں بھی پروفیسر رہ چکے ہیں۔ حال ہی میں جب پارلیمنٹ میں تحریک عدم اعتماد کی ووٹنگ ہوئی تو منموہن سنگھ کو وہیل چیئر پر دیکھا گیا۔ اس سے صاف ظاہر ہوتا ہے کہ عمر کا اثر منموہن پر نظر آتا ہے لیکن ان کی ہمت میں کوئی کمی نہیں آئی۔ منموہن سنگھ کے پسماندگان میں ان کی اہلیہ گرشرن کور اور تین بیٹیاں ہیں۔


1985 میں، جب راجیو گاندھی اقتدار میں تھے، منموہن سنگھ کو انڈین پلاننگ کمیشن کا نائب چیئرمین مقرر کیا گیا۔ وہ مسلسل 5 سال تک اس عہدے پر فائز رہے۔ 1990 میں وہ وزیر اعظم کے اقتصادی مشیر بنے۔ منموہن سنگھ کو پی وی نرسمہا راؤ کی حکومت میں وزارت خزانہ کی ذمہ داری ملی۔ سال 1991 میں وہ آسام سے راجیہ سبھا کے لیے منتخب ہوئے۔ منموہن نے ملک میں اقتصادی اصلاحات لانے کے لیے بہت سے کام کیے ہیں۔ وہ 1998 سے 2004 کے درمیان اپوزیشن لیڈر رہے اور 2004 کے عام انتخابات کے بعد 22 مئی کو وزیر اعظم کا حلف اٹھایا اور پھر 22 مئی 2009 کو دوسری مدت کے لیے دوبارہ وزیر اعظم کا حلف اٹھایا۔ اس طرح وہ مسلسل دس سال تک وزیر اعظم رہے۔

منموہن سنگھ ریزرو بینک کے گورنر بھی رہ چکے ہیں۔ 1982 سے 1985 تک اپنے دور میں انہوں نے بینکنگ سیکٹر کو بہتر بنانے کے لیے بہت سے کام کیے تھے۔ منموہن اقوام متحدہ کے ساتھ بھی کام کر چکے ہیں۔ سال 1966-1969 کے دوران انہوں نے اقتصادی امور پر اقوام متحدہ کی کانفرنس میں اقتصادی امور کے افسر کے طور پر کام کیا۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;