سونیا گاندھی کی طلب کردہ اپوزیشن کی میٹنگ میں ممتا شریک ہوں گی

اسمبلی انتخابات کے بعد پہلی مرتبہ دہلی کا دورہ کرنے والی ممتا بنرجی نے کانگریس صدر سونیا گاندھی سے ملاقات کی تھی۔

فائل تصویر آئی اے این ایس
فائل تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

مغربی بنگال کی وزیرا علیٰ ممتا بنرجی نے کانگریس کی کارگزار صدر سونیاگاندھی کی طلب کردہ اپوزیشن جماعتوں کی ورچوئل میٹنگ میں شرکت کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔

ترنمول کانگریس کے ذرائع نے اس کی تصدیق کرتے ہوئےکہا ہے کہ 30 اگست کو سونیا گاندھی نے اپوزیشن کی جو ورچوئل میٹنگ بلائی ہے اس میں ممتا بنرجی کو شرکت کی دعوت دی گئی تھی۔ ممتا بنرجی نے یہ دعوت قبول کرلی ہے۔


ممتا بنرجی سمیت کئی اپوزیشن جماعتوں کے قائدین کو اجلاس میں شرکت کی دعوت دی گئی ہے۔ اسمبلی انتخابات کے بعد پہلی مرتبہ دہلی کا دورہ کرنے والی ممتا بنرجی نے کانگریس صدر سونیا گاندھی سے ملاقات کی تھی۔ انہوں نے کانگریس کے سینئر لیڈر کمل ناتھ سمیت دیگر رہنماؤں سے بھی ملاقات کی تھی۔ دونوں رہنماؤں نے مل کر کام کرنے پر اتفاق کیا تھا۔ جھارکھنڈ کے وزیراعلیٰ ہیمنت سورین نے بھی میٹنگ میں شرکت پر رضامندی ظاہر کی ہے۔ اس سلسلے میں کانگریس کے سینئر لیڈر کپل سبل نے اپوزیشن جماعتوں کے قائدین کے ساتھ ان کی رہائش گاہ پر ملاقات کی ہے۔

واضح رہے کہ 2024 کے لوک سبھا انتخابات سے قبل ملک بھر میں ہم خیال جماعتوں کو متحد کرنے کی کوششیں جاری ہیں ، جس میں ممتا بنرجی ایک اہم چہرے کے طور پر سامنے آئی ہیں ۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔