اہم خبریں: تمل ناڈو میں آن لائن جوا کو ممنوع قرار دینے والے بل کو گورنر نے دی منظوری

<div class="paragraphs"><p>علامتی تصویر، سوشل میڈیا</p></div>

علامتی تصویر، سوشل میڈیا

user

قومی آوازبیورو

10 Apr 2023, 6:53 PM

تمل ناڈو میں آن لائن جوا کو ممنوع قرار دینے والے بل کو گورنر نے دی منظوری

تمل ناڈو کے گورنر آر این روی نے آن لائن پر پابندی لگانے اور اسے ریگولیٹ کرنے والے بل کو پیر کے روز منظوری دے دی۔ اس سے قبل پیر کو ہی اسمبلی نے ایک تجویز پاس کی تھی جس میں صدر جمہوریہ اور مرکزی حکومت سے گزارش کی گئی تھی کہ وہ اسمبلی کے ذریعہ پاس بلوں کو ایک خاص مدت کار کے تحت منظوری دینے کے لیے گورنر کو ہدایت دیں۔

10 Apr 2023, 1:19 PM

سپریم کورٹ میں گیان واپی مسجد میں وضو کے انتظامات کا مطالبہ کرنے والی عرضی داخل، 14 اپریل کو ہوگی سماعت

وارانسی کی گیان واپی مسجد میں وضو کے انتظامات کا مطالبہ کرتے ہوئے سپریم کورٹ میں ایک عرضی دائر کی گئی ہے۔ مسجد کی انتظامی کمیٹی کی جانب سے چیف جسٹس سے جلد سماعت کا مطالبہ کیا گیا ہے۔ سپریم کورٹ اس معاملے کی سماعت 14 اپریل کو کرے گی۔

10 Apr 2023, 12:13 PM

امریکہ میں گولی باری میں محکمہ ٹریفک کے دو پولیس افسران کی موت

شکاگو: امریکی ریاست وسکونسن میں کیمرون گاؤں کے شمال مغرب میں ٹریفک روکنے کے دوران فائرنگ کے نتیجے میں دو پولیس افسران کی موت ہوگئی۔ وسکونسن ڈیپارٹمنٹ آف جسٹس نے کہا کہ فائرنگ کا واقعہ ہفتہ کی سہ پہر 3:38 بجے کے قریب پیش آیا۔ دو افسران کو جائے وقوعہ پر ہی مردہ قرار دے دیا گیا۔ مشتبہ موٹر سائیکل سوار کو اسپتال لے جایا گیا، جہاں بعد میں وہ دم توڑ گیا۔ مقامی میڈیا نے اتوار کو اطلاع دی ہے کہ واقعے کی ابھی تفتیش جاری ہے۔ دی آفیسر ڈاون میموریل پیج (ایک تنظیم جو امریکہ میں ڈیوٹی کی لائن میں پولیس افسر کی موت کا پتہ لگاتی ہے) کے مطابق، یہ واقعہ اس سال وسکونسن میں ڈیوٹی کی لائن میں دوسرے اور تیسرے افسر کی موت ہے۔ دو ماہ قبل ملواکی میں ایک پولیس افسر کو ایک مشتبہ شخص کو گرفتار کرنے کی کوشش کے دوران گولی مار کر ہلاک کر دیا گیا تھا۔


10 Apr 2023, 9:12 AM

کل راہل گاندھی کا کیرالہ دورہ، جلسہ عام کو خطاب کے ساتھ روڈ شو بھی کریں گے

کانگریس لیڈر راہل گاندھی ایم پی کے طور پر اپنی نااہلی کے بعد پہلی بار 11 اپریل کو کیرالہ میں اپنے سابقہ ​​حلقے وایناڈ کا دورہ کریں گے۔ اپنے دورے کے دوران وہ جلسہ عام سے خطاب اور روڈ شو کریں گے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔