جمنا آلودگی: کمار وشواس نے کیجریوال کو جھاگ میں لپیٹ دیا

اس بار کیجریوال فضائی آلودگی کے لیے پنجاب کے کسانوں کو مورد الزام نہیں ٹھہرائیں گے کیونکہ انہیں وہاں سے الیکشن لڑنا ہے۔ اس کا الزام ہریانہ پر ڈالا جائے گا۔

تصویر سوشل میڈیا، کمار وشواس کے ٹویٹرہیندل سے
تصویر سوشل میڈیا، کمار وشواس کے ٹویٹرہیندل سے
user

یو این آئی

شاعر اور نغمہ نگار ڈاکٹر کمار وشواس نے منگل کے روز دہلی میں جمنا میں آلودگی پر اپنے پرانے دوست پر طنز کیا اور اس کا نام لیے بغیر اسے "شہوت پرست" اور مسائل سے ہٹنے والا قرار دیا۔

چھٹھ کے تہوار پر دریا کی جھاگ میں نہانے والے عقیدت مندوں کی تصاویر کے ساتھ سلسلہ وار ٹویٹس میں، وزیر اعلیٰ کا نام لیے بغیر، انہوں نے کہا کہ اس بار وہ فضائی آلودگی کے لیے پنجاب کے کسانوں کو مورد الزام نہیں ٹھہرائیں گے کیونکہ انہیں وہاں سے الیکشن لڑنا ہے۔ اس کا الزام ہریانہ پر ڈالا جائے گا۔


وشواس نے ایک ٹویٹ میں کہا، ’’بھگیرتھ جی سورگ سے گنگا کو آسمان کے راستے سے نیچے لائے تھے، "لگھوکائے لمپٹ جی " نے جمنا جی کو اسی راستے دہلی لے آئے ہیں، اور وہ بھی "مفت" اور ہاں ، اس بار فضائی آلودگی کی ذمہ داری ہریانہ کے کسانوں پر عائد ہوگی نہ کہ پنجاب کے لوگوں پر کیونکہ چند مہینوں میں انتخابات ہونے والے ہیں۔

انہوں نے مسٹر کیجریوال کی 2014 اور 2019 کی انتخابی مہم کی کچھ تصویریں بھی پوسٹ کی ہیں اور ان کے ساتھ جمنا میں بہنے والی جھاگ کی تصاویر بھی پوسٹ کی ہیں۔ ان میں مسٹر کیجریوال کی فروری 2015، نومبر-دسمبر 2019 اور جنوری 2020 کی تصاویر شامل ہیں، ان کے نعرے کے ساتھ - 'آپ ہمیں ووٹ دو ہم آپ کو صاف یمنا دیں گے'۔


ایک دیگر تصویر میں ندی میں سفید جھاگ کے درمیان گھرے ایک شخص کی تصویر کے نیچے لکھا ہے،’جھیل بنائی جائے گی ،بن گئی جھیل اور جھول بن گئے ہم۔‘

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔