حکومت کسانوں کو ہر ممکن مدد فراہم کرنے کے لیے پرعزم: نتیش

جائزہ کے دوران وزیراعلی نتیش کمار نے حکام سے ممکنہ خشک سالی کی صورتحال کے بارے میں تفصیلی جانکاری حاصل کی۔

نتیش کمار، تصویر یو این آئی
نتیش کمار، تصویر یو این آئی
user

یو این آئی

پٹنہ: وزیر اعلیٰ نتیش کمار نے ریاست میں کم بارش کی وجہ سے پیدا ہونے والی صورتحال اور آفات مینجمنٹ محکمہ کے کاموں کا جائزہ لیا۔ جائزہ کے دوران وزیراعلی نے حکام سے ممکنہ خشک سالی کی صورتحال کے بارے میں تفصیلی جانکاری حاصل کی۔ میٹنگ میں محکمہ زراعت کے سکریٹری این سرون کمار نے ایک پریزنٹیشن کے ذریعے ضلع وار بلاک وار کم بارش کی وجہ سے پیدا ہونے والی صورتحال کے بارے میں جانکاری دی۔ انہوں نے 1 جون سے 10 ستمبر تک دھان کی کاشت اور بارشوں کی صورتحال کے بارے میں ضلع وار معلومات دی۔

انہوں نے کہا کہ متاثرہ علاقوں کا تفصیلی جائزہ لیا جا رہا ہے تاکہ کسانوں کو جلد از جلد ریلیف دی جا سکے۔ ڈیزل گرانٹ اسکیم کے تحت 08 لاکھ 17 ہزاردرخواستیں موصول ہوئی ہیں، جن میں سے 62.13 کروڑ روپے کی رقم 04 لاکھ 52 ہزار درخواست گزاروں کے کھاتوں میں منتقل کر دی گئی ہے۔ باقی درخواست دہندگان کی تیزی سے جانچ کی جا رہی ہے اور جلد ہی رقم ان کے اکاؤنٹ میں منتقل کر دی جائے گی۔ انہوں نے بتایا کہ کسانوں کو حادثاتی فصل اسکیم کے تحت 12 اقسام کے فصل کے بیج دستیاب کرائے جا رہے ہیں۔ 02 لاکھ 78 کسانوں میں بیج تقسیم کیے جا چکے ہیں۔ 20 ستمبر تک باقی دلچسپی رکھنے والے کسانوں میں بیج تقسیم کر دیئے جائیں گے۔ ایکسیڈنٹل کراپ اسکیم کے تحت بیجوں کی تقسیم سے 01 لاکھ 18 ہزار ہیکٹر رقبے پر فصلوں کا احاطہ کیا جائے گا جس سے کسانوں کو فائدہ پہنچے گا۔


میٹنگ میں آفات مینجمنٹ اور آبی وسائل محکمے کے سکریٹری سنجے کمار اگروال نے ایک پریزنٹیشن کے ذریعے مختلف آفات سے نمٹنے کی اسکیموں کے بارے میں تفصیلی جانکاری دی۔ انہوں نے اس سال آسمانی بجلی کے باعث لوگوں کی ہلاکت کے حوالے سے معلومات دیں۔ بجلی کے ڈرائیو کی تنصیب کے لیے سرکاری عمارتوں اور اداروں کی نشاندہی کے حوالے سے معلومات دیں۔

جائزہ کے دوران وزیر اعلیٰ نتیش نے کہا کہ ہم نے فضائی سروے کر کے کم بارش کی وجہ سے پیدا ہونے والی صورتحال کا جائزہ لیا اور کچھ اضلاع میں بذریعہ سڑک بھی صورتحال کا جائزہ لیا۔ اس دوران کچھ کسانوں نے بھی بات کی۔ انہوں نے کہا کہ متاثرہ اضلاع کے بلاک، پنچایت اور گاؤں کی سطح پر خشک سالی کی صورتحال کا باریک بینی سے جائزہ لیں اور تمام متاثرہ کسانوں کو ہر ممکن مدد فراہم کرنے کے لیے تیاری کریں۔ انہوں نے کہا کہ کسانوں کو ان تمام علاقوں کی آبپاشی کے لیے ڈیزل سبسڈی کا فائدہ دیا جا رہا ہے جہاں دھان کی کاشت خراب ہو گئی ہے۔ ڈیزل گرانٹ اسکیم کے تحت بقیہ درخواست گزاروں کو ڈیزل سبسڈی کا فائدہ تیزی سے ملنا چاہیے۔ یہاں چند دنوں سے بارش ہو رہی ہے۔ اس سے لگائے گئے دھان کی فصلوں کو بھی فائدہ ہوگا، ساتھ ہی زیر زمین پانی کی سطح بھی ٹھیک رہے گی۔ انہوں نے کہا کہ جو لوگ کم بارش کی وجہ سے کھیتی نہیں کر پا رہے ہیں ان کی بھی مدد کی جا رہی ہے۔ متبادل فصل اسکیم کے تحت جو کاشتکار باقی رہ گئے ہیں انہیں بیج فراہم کیا جا رہا ہے، انہیں جلد از جلد بیج فراہم کیا جائے تاکہ کسانوں کو زرعی کاموں میں ریلیف ملے۔


وزیر اعلیٰ نے کہا کہ حکومت کسانوں کو ہر ممکن مدد فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔ کسانوں کو یقین دلانا ہو گا کہ آفت کی صورت میں حکومت ان کی ہر ممکن مدد کرے گی۔ ہم ہر سال سیلاب اور خشک سالی کی صورت میں متاثرہ افراد کی مدد کرتے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ آسمانی بجلی گرنے سے لوگوں کی موت ہوتی ہے جو کہ انتہائی افسوسناک ہے۔ پیغام کے ذریعے لوگوں کو طوفان کی وارننگ دی گئی ہے تاکہ وہ چوکس رہیں۔ آنگن باڑی سیویکا، جیویکا گروپ، ایگریکلچر کوآرڈینیٹر، ایگریکلچر ایڈوائزر وغیرہ کے ذریعے لوگوں کو اس بارے میں آگاہ کریں۔ وزیراعلیٰ نے عوام سے اپیل کی ہے کہ خراب موسم میں ہر کوئی پوری طرح چوکس رہے۔ خراب موسم کی صورت میں آسمانی بجلی سے بچنے کے لیے ڈیزاسٹر مینجمنٹ محکمہ کی طرف سے وقتاً فوقتاً جاری کردہ تجاویز پر عمل کریں۔ گھر پر رہیں اور خراب موسم میں محفوظ رہیں۔

میٹنگ میں آفات منیجمنٹ کے وزیر شاہنواز، اسٹیٹ ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی کے وائس چیئرمین ادے کانت مشرا، وزیراعلی کے پرنسپل سکریٹری دیپک کمار، چیف سکریٹری عامر سبحانی، ڈائرکٹر جنرل آف پولیس ایس کے سنگھل، اسٹیٹ ڈیزاسٹر منیجمنٹ اتھارٹی کے رکن پی این رائے، اسٹیٹ ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی کے رکن منیش کمار ورما، وزیراعلی کے پرنسپل سکریٹری ڈاکٹر ایس سدھارتھ، محکمہ زراعت کے سکریٹری این سرون کمار، ڈیزاسٹر کم آبی وسائل کے محکمہ کے سکریٹری سنجے کمار اگروال، چیف منسٹر کے سکریٹری انوپم کمار اور چیف منسٹر کے اوایس ڈی گوپال سنگھ اس موقع پر موجود تھے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;