حکومت کورونا سے تباہ حال خاندانوں کے حقوق کو مار رہی ہے: کانگریس

کانگریس نے کہا ہے کہ مودی حکومت کورونا سے متاثرہ خاندانوں کے تئیں اپنی ذمہ داری سے بچنے کی کوشش کر رہی ہے اور جن کے خاندان اس وبائی امراض کی وجہ سے اجڑ گئے ہیں، ان کے حقوق چھینے جا رہے ہیں

کورونا وائرس، تصویر یو این آئی
کورونا وائرس، تصویر یو این آئی
user

یو این آئی

نئی دہلی: کانگریس نے کہا ہے کہ مودی حکومت کورونا سے متاثرہ خاندانوں کے تئیں اپنی ذمہ داری سے بچنے کی کوشش کر رہی ہے اور ان لوگوں کے ساتھ انصاف کرنے کے بجائے جن کے خاندان اس وبائی امراض کی وجہ سے اجڑ گئے ہیں ، ان کے حقوق چھینے جا رہے ہیں۔

کانگریس نے اپنے آفیشل پیج پر ٹویٹ کیا اور کہا کہ لاکھوں خاندان کورونا کی وجہ سے برباد ہو چکے ہیں اور ان کی مدد کرنے کے بجائے حکومت ان کے واجب الادا پیسے کو بھی مار رہی ہے۔ کانگریس کے لیے ملک کا ہر فرد ایک خاندان کا رکن ہے، اس لیے خاندان کے افراد کے درد کو سمجھتے ہوئے پارٹی بھارتیہ جنتا پارٹی کی حکومت سے مطالبہ کررہی ہے کہ وہ ان لوگوں کے خاندانوں کو انصاف فراہم کرے جنہوں نے کورونا کی وجہ سے اپنی جانیں گنوائیں۔


پارٹی نے کہا ہے کہ بی جے پی حکومت کورونا سے مرنے والوں کے لواحقین کو پانچ لاکھ روپے معاوضہ دے اور اموات کے اعداد کو چھپانے کی سازش بند کرے۔ پارٹی کا کہنا ہے کہ مودی حکومت کی سیاسی خواہشات اور خود غرضی ملک کی عوام پر بھاری پڑ رہی ہے۔ حکومت کو سیاسی مفاد سے ہٹ کر ملک کے عوام کے سوالات کے جوابات دینے ہوں گے اور کورونا سے مرنے والوں کے لواحقین کو انصاف دینا ہوگا۔

کانگریس نے یہ بھی الزام لگایا کہ ملک کے لوگ وزیر اعظم نریندر مودی کی ترجیح سے غائب ہیں اور ان کی ترجیحات ملک پر بھاری پڑرہی ہیں۔ ان کے لیے صرف سنٹرل وسٹا منصوبہ اہم ہے۔ پارٹی کا کہنا ہے کہ سنٹرل وسٹا پروجیکٹ کے لیے 20 ہزار کروڑ جبکہ وزیر اعظم اور وی وی آئی پیز کے لیے ہوائی جہاز خریدنے پر 8400 کروڑ روپے سے زیادہ خرچ کیے جائیں، حکومت اس ملک میں مالی بحران کا حوالہ دیتے ہوئے کورونا سے موت کے بعد امداد میں کمی کر رہی ہے۔ یہ انتہائی شرمناک صورتحال ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔