حکومت ہندوستانی طریقہ علاج کی نشر و اشاعت کے لئے پرعزم: ہرش وردھن

راجیہ سبھا نے ہندوستانی طریقہ علاج کی نشر و اشاعت کی یقین دہانی کے ساتھ ہومیوپیتھی سنٹرل کونسل (ترمیمی) 2020 بل اور انڈین میڈیکل سینٹرل کونسل (ترمیمی) بل 2020 کو آج صوتی ووٹ سے منظور کر لیا

ویڈیو گریب
ویڈیو گریب
user

یو این آئی

نئی دہلی: راجیہ سبھا نے ہندوستانی طریقہ علاج کی نشرو اشاعت کی یقین دہانی کے ساتھ ہومیوپیتھی سنٹرل کونسل (ترمیمی) 2020 بل اور انڈین میڈیکل سینٹرل کونسل (ترمیمی) بل 2020 کو آج صوتی ووٹ سے منظور کر لیا۔

صحت اور خاندانی بہبود کے مرکزی وزیر ہرش وردھن نے ان دونوں بلوں پر ایک ساتھ ہونے والی بحث کا جواب دیتے ہوئے کہا کہ حکومت ہندوستانی طریقہ علاج کو فروغ کے لئے پرعزم ہے۔ انہوں نے کہا کہ وزیر اعظم نریندر مودی ذاتی سطح پر اسے عالمی سطح پر اس کو فروغ دینے میں مصروف ہیں اور پوری دنیا میں ہندوستانی طریقہ علاج کو مقبول بنانے کی کوشش کی جارہی ہے۔

انہوں نے کہا کہ قدرتی علاج معالجے اور یوگا کو بھی ترجیح دی جارہی ہے اور اس کے لئے الگ الگ آیوگ تشکیل دینے کی تیاری کی جارہی ہے۔ اس پر کام جاری ہے۔ انہوں نے کہا کہ وزارت آیوش کے بارے میں بہت سارے سوالات اٹھائے گئے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ جس مقصد سے آیوش کی وزارت تشکیل دی گئی تھی وہ اپنے مقاصد کو پورا کرنے میں کامیاب رہی ہے۔ وزیر نے کہا کہ کمیشن کے بورڈ آف ڈائریکٹرز میں کسی بھی قسم کے ریزرویشن کا کوئی بندوبست نہیں ہے اور نہ ہی کسی ذات یا مذہب کے نام پر کوئی عہدہ دینے کا کوئی بندوبست ہے۔

مرکزی وزیر نے اس سے قبل دونوں بل پیش کرتے ہوئے کہا کہ ہومیوپیتھی کونسل اپنی ذمہ داریوں کو نبھانے میں ناکام رہی اور ان پر بے ضابطگیاں ، شفافیت کا فقدان اور بدعنوانی کا الزام لگایا گیا۔ لہذا کونسل کی جگہ پر گورننگ بورڈ قائم کیا گیا۔ اس کے بعد ایوان نے یہ دونوں بل صوتی ووٹوں کے ساتھ منظور کردیا، جس میں ہومیوپیتھی سنٹرل کونسل (ترمیمی) آرڈیننس اور انڈین میڈیکل سینٹرل کونسل (ترمیمی) آرڈیننس کی جگہ لیں گے۔

اس سے قبل ، الامرم کریم ، کے کے راگیش ، ونئے وشوم اور کے سی وینوگوپال نے ہومیوپیتھی سنٹرل کونسل (ترمیمی) آرڈیننس اور سینٹرل کونسل آف انڈین میڈیسن (ترمیم) آرڈیننس کو مسترد کرنے کے لئے ایک قرارداد پیش کی، جو نامنظور کر دی گئی۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔