دہلی-این سی آر کے کئی علاقوں میں سی این جی ایک روپے فی کلو ہوئی مہنگی

تازہ ترین معلومات کے مطابق دہلی میں سی این جی کی قیمت 74.09 روپے فی کلو تھی، جو اب ایک روپے بڑھ کر  75.09 فی کلوہو گئی ہے۔ تاہم گروگرام میں سی این جی کی قیمت میں کوئی اضافہ نہیں ہوا ہے۔

<div class="paragraphs"><p>فائل علامتی تصویر آئی اے این ایس</p></div>

فائل علامتی تصویر آئی اے این ایس

user

قومی آوازبیورو

دہلی-این سی آر کے کئی علاقوں  میں سی این جی کی قیمتوں میں اضافہ ہوا ہے۔ سی این جی کی قیمت میں ایک روپے فی کلو اضافہ کیا گیا ہے۔ اندرا پرستھا گیس لمیٹڈ نے سی این جی کی قیمتوں میں اضافہ کر دیا ہے۔ تاہم گروگرام، کرنال اور کیتھل میں سی این جی کی قیمت میں اضافہ نہیں کیا گیا ہے۔ اس سے قبل مارچ 2024 میں سی این جی کی قیمت میں 2.50 روپے کی کمی کی گئی تھی۔

آپ کو بتا دیں کہ مارچ 2024 میں دہلی-این سی آر میں سی این جی کی قیمتوں میں کمی کی گئی تھی۔ اس دوران قیمت میں 2.50 روپے کی کمی کی گئی تھی۔ دہلی-این سی آر کے علاوہ اتر پردیش، ہریانہ اور راجستھان میں سی این جی پر چلنے والی آٹو ٹیکسی اور گاڑیوں کے مالکان کو بڑی راحت ملی ہے۔


تازہ ترین معلومات کے مطابق دہلی میں اس وقت سی این جی کی قیمت 74.09 روپے فی کلو تھی، جو اب ایک روپیہ بڑھ کر  75.09 فی کلوہو گئی ہے۔ اگرچہ گروگرام میں سی این جی کی قیمت میں کوئی اضافہ نہیں کیا گیا ہے اور یہاں سی این جی پہلے کی طرح ہی دستیاب ہوگی۔ جبکہ نوئیڈا، گریٹر نوئیڈا اور غازی آباد میں ایک روپےقیمت کا اضافہ کر دیا گیا ہے اور وہاں اب ایک کلو سی این جی   79.70 روپےکی ملے گی۔

اس کے ساتھ ہی ہریانہ کے ریواڑی میں بھی سی این جی کی قیمت میں اضافہ ہوا ہے۔ یہاں بھی روپے۔ 78.70 فی کلو سے روپے 79.70 فی کلو سی این جی ہو گئی۔ تاہم کرنال اور کیتھل میں سی این جی کی قیمت میں کوئی اضافہ نہیں کیا گیا ہے۔ وہیں میرٹھ، مظفر نگر اور شاملی میں سی این جی کی قیمت 79.08 روپے فی کلو سے بڑھ کر  80.08  روپےفی کلوگرام ہو گئی ہے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔