بی ایس ایف نے امرتسر بارڈر کے قریب پاکستانی ڈرون مار گرایا

بی ایس ایف کے تعلقات عامہ کے ایک افسر نے کہا کہ بی ایس ایف کے اہلکاروں نے ڈرون کو روکنے کے لیے فوری ردعمل کا اظہار کیا اور منشیات کی کھیپ لے جانے والے پاکستانی ڈرون کو کامیابی کے ساتھ مار گرایا۔

<div class="paragraphs"><p>ڈرون، علامتی تصویر آئی اے این ایس</p></div>

ڈرون، علامتی تصویر آئی اے این ایس

user

قومی آوازبیورو

جالندھر: پنجاب کے امرتسر سیکٹر میں بین الاقوامی سرحد پر تعینات بارڈر سیکورٹی فورس (بی ایس ایف) کے اہلکاروں نے اتوار کی رات تقریباً 8.50 بجے منشیات کی کھیپ لے جانے والے پڑوسی ملک کے ڈرون کو مار گرانے کی پاکستان کی ایک اور مذموم کوشش کو ناکام بنا دیا۔

بی ایس ایف کے تعلقات عامہ کے ایک افسر نے پیر کو بتایا کہ گہرائی کے علاقے میں تعینات چوکس دستوں نے امرتسر ضلع کے دھنوئی خورد گاؤں کے قریب ایک مشتبہ پاک ڈرون کی آواز سنی۔ انہوں نے کہا کہ بی ایس ایف کے اہلکاروں نے ڈرون کو روکنے کے لیے فوری ردعمل کا اظہار کیا اور منشیات کی کھیپ لے جانے والے پاکستانی ڈرون کو کامیابی کے ساتھ مار گرایا۔


بعد ازاں علاقے کی تلاشی کے دوران بی ایس ایف اہلکاروں نے کھیتوں سے ایک سیاہ رنگ کا ڈرون (کواڈ کاپٹر، ڈی جے آئی میٹرکس، 300 آر ٹی کے) برآمد کیا، جس میں مشتبہ ہیروئن کا ایک بیگ تھا، جسے لوہے کی انگوٹھی کے ذریعے ڈرون سے جوڑا گیا تھا۔ برآمد ہونے والی مشتبہ منشیات کی کھیپ کا کل وزن تقریباً دو کلو سات سو گرام ہے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔