ملک کے باشندوں کو اب تک 91.54 کروڑ ویکسین لگائی گئی

مرکزی صحت اور خاندانی بہبود کے وزیر منسوخ مانڈاویہ نے کہا ہے کہ حکومت کووڈ ویکسین ہر شہری کو فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔

تصویر یو این آئی
تصویر یو این آئی
user

یو این آئی

نئی دہلی: حکومت نے ہر شہری کو کووڈ ویکسین دستیاب کرانے کے اپنے عزم کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ملک گیر کووڈ ویکسینیشن مہم میں تقریباً 70 فیصد اہل آبادی کو کووڈ ویکسین دی جاچکی ہے۔ مرکزی وزارت صحت اور خاندانی بہبود نے منگل کو یہاں بتایا کہ ملک میں 91.54 کروڑ سے زائد ویکسین لگائی جاچکی ہیں۔

گزشتہ 24 گھنٹوں میں 18346 نئے کیس رپورٹ ہوئے ہیں۔ مجموعی طور پر 252902 افراد زیر علاج ہیں جو کہ کل کیسز کا 0.75 فیصد ہیں۔ اسی عرصے میں 29639 افراد کورونا انفیکشن سے صحت یاب ہوئے ہیں۔ مجموعی طور پر تین کروڑ 31 لاکھ 50 ہزار 886 افراد کورونا سے نجات پاچکے ہیں۔ ملک میں صحت یابی کی شرح 97.93 فیصد ہے۔


اس دوران مرکزی صحت اور خاندانی بہبود کے وزیر منسوخ مانڈاویہ نے کہا ہے کہ حکومت کووڈ ویکسین ہر شہری کو فراہم کرنے کے لیے پرعزم ہے۔ اس نے کل شمال مشرق کے دور دراز علاقوں میں ڈرون کے ذریعے کووڈ ویکسین کی فراہمی شروع کی۔ یہ پہل انڈین کونسل آف میڈیکل ریسرچ نے کی ہے۔ واضح رہے کہ حکومت نے اکتوبر کے آخر تک کووڈ ویکسین کی بیرونی ممالک کو برآمد کرنے کا اعلان کیا ہے۔ حکومت نے کہا ہے کہ ملک میں 70 فیصد اہل آبادی کو کووڈ کی ویکسین دی جاچکی ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔