دہلی پولیس میں 381 نئے سب انسپکٹروں کی تقرری؛ پی ایچ ڈی، ایم ٹیک، ایم بی اے نوجوان شامل

دہلی پولیس میں 381 نئے سب انسپکٹروں کی تقرری کی گئی ہے، جن میں سے بہت سے انگریزی، کمپیوٹر اور مینیجمنٹ میں اچھی مہارت رکھتے ہیں

دہلی پولیس
دہلی پولیس
user

یو این آئی

نئی دہلی: دہلی پولیس میں 381 نئے سب انسپکٹروں کی تقرری کی گئی ہے، جن میں سے بہت سے انگریزی، کمپیوٹر اور مینیجمنٹ میں اچھی مہارت رکھتے ہیں۔

پولیس کمشنر راکیش استھانہ نے جمعرات کو جھارونڈا کلاں پولیس ٹریننگ کالج کیمپس میں پاسنگ پریڈ کے دوران ان سے عہدے کا حلف لیا۔ ان سب انسپکٹرز میں سے ایک انگریزی مضمون میں ، پانچ ایم ٹیک ، چار ایم بی اے ، 124 پوسٹ گریجویٹ ، 102 بی ٹیک ، تین بی سی اے اور 142 گریجویشن مکمل کرنے کے بعد دہلی پولیس میں شامل ہوئے ہیں۔ ضروری تربیت دینے کے بعد انھیں دہلی پولیس میں شامل کیا گیا ہے۔

سب انسپکٹر 14 ریاستوں اور مرکز کے زیر انتظام علاقوں کے رہائشی ہیں۔ زیادہ سے زیادہ 140 ہریانہ سے ہیں۔ دہلی سے 94 ، اترپردیش سے 62 ، راجستھان سے 52 ، بہار سے 13 ، مدھیہ پردیش سے 8 ، جھارکھنڈ سے تین ، پنجاب اور اتراکھنڈ سے 2-2 اور مہاراشٹر ، ناگالینڈ ، چنڈی گڑھ ، جموں و کشمیر اور دادر ناگر حویلی سے ایک ایک۔ ایک نوجوان شامل ہیں۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔