آئی پی ایل -2022: فائنل میں جگہ بنانے کیلئےگجرات اور راجستھان کے درمیان مقابلہ آج

راجستھان ایک بار پھر پوائنٹس ٹیبل میں نمبر دو ٹیم ہے تو کیا راجستھان کی ٹیم 2008 کی اپنی کارکردگی کو دہرانے میں کامیاب ہوگی؟

تصویر آئی اے این ایس
تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

آئی پی ایل 2022 کا کوالیفائر 1 آج کھیلا جائے گا جس میں گجرات ٹائٹنز اور راجستھان رائلز فائنل میں جگہ بنانےکے لیے آمنے سامنے ہوں گے۔ ایسے میں دونوں ٹیموں کی کوشش ہوگی کہ وہ یہ میچ جیت کر فائنل کا ٹکٹ کنفرم کرلیں۔

اعداد و شمار پر ایک نظر:

بولٹ کے وولٹ سے ویڈ پریشان: ٹرینٹ بولٹ نے میتھیو ویڈ کو پانچ اننگز میں تین بار آؤٹ کیا۔ اس دوران ویڈ نے بولٹ کے خلاف 23 گیندوں میں 37 رنز بنائے۔
اسپن کے بارے میں فکر مند رہیں: یجوندر چہل نے ڈیوڈ ملر کو چھ اننگز میں تین بار آؤٹ کیا۔ اس کے ساتھ ہی اشون نے ملر کو 14 اننگز میں تین بار آؤٹ کیا۔
شامی کا بحران: بٹلر اور ریان پیراگ کو محمد شامی نے دو بار آؤٹ کیا، جب کہ ہیٹمائر چار اننگز میں تین بار آؤٹ ہوئے۔
کرامات کی کائنات: جوس بٹلر اور شمرون ہیٹمائر کو راشد خان نے چار چار بار آؤٹ کیا جبکہ اشون کو راشد نے تین اننگز میں دو بار آؤٹ کیا۔


تاریخ خود کو دہرائے گی:

راجستھان اس آئی پی ایل 2022 کے لیگ مرحلے میں نمبر دو ٹیم ہے۔ اس سے پہلے، انہوں نے صرف 2008 میں لیگ مرحلہ ختم کیا تھا، پوائنٹس ٹیبل میں دوسرے نمبر پر تھے۔ اس سال راجستھان کی ٹیم نے پہلی آئی پی ایل ٹرافی جیتی۔ اس کے بعد وہ 2013، 2015 اور 2018 میں پلے آف تک پہنچے لیکن وہ ٹاپ 2 میں جگہ نہ بنا سکے۔ اب ایک بار پھر ان کی ٹیم پوائنٹس ٹیبل میں نمبر دو ٹیم ہے تو کیا راجستھان کی ٹیم 2008 کی اپنی کارکردگی کو دہرانے میں کامیاب ہوگی؟

ساہا بہترین فارم میں ہیں:

ردھیمان ساہا نے اب تک پلے آف میں کل پانچ میچ کھیلے ہیں۔ اس میں ان کا اوسط 49.8 ہے اور اس کا اسکور 115 ہے۔ اس کے علاوہ، اس دوران انہوں نے 158 کے اسٹرائیک ریٹ سے مجموعی طور پر 199 رنز بنائے ہیں۔ اس آئی پی ایل میں وہ پاور پلے میں کافی رنز بنا رہے ہیں۔ انہوں نے پاور پلے میں نو اننگز میں 106 کی اوسط سے مجموعی طور پر 212 رنز بنائے ہیں۔ پلے آف میں راشد خان کی کارکردگی بھی بہت اچھی رہی ہے۔ انہوں نے سات پلے آف میچوں میں صرف 4.9 کی اکانومی سے آٹھ وکٹیں حاصل کیں۔


اشون کا تجربہ:

اشون پلے آف میں کھیلنے والے سب سے تجربہ کار کھلاڑیوں میں سے ایک ہیں۔ اشون نے پلے آف میں اب تک کل 20 میچ کھیلے ہیں۔ اس دوران انہوں نے 19 وکٹیں حاصل کیں اور 7.2 کی اکانومی سے رنز خرچ کئے۔ بولٹ پلے آف میں بھی بہت مہلک ہو جاتے ہیں۔ انہوں نے کھیلے گئے سات پلے آف میچوں میں 10 وکٹیں حاصل کی ہیں۔

ہر میچ میں نیا ہیرو:

گجرات ٹائٹنز کی ٹیم میں اس سیزن میں آٹھ مختلف کھلاڑیوں نے پلیئر آف دی میچ کا خطاب جیتا ہے۔ گیل واحد کھلاڑی ہیں جنہوں نے دو بار پلیئر آف دی میچ کا اعزاز حاصل کیا ہے۔ مجموعی طور پر گجرات کی ٹیم سے ہر میچ جیتنے کے لیے ایک نیا کھلاڑی سامنے آیا ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔