ٹرمپ پر کیپٹل ہل تشدد کا الزام عائد ہو، 58 فیصد امریکیوں کی رائے

کیپٹل ہل پر گزشتہ سال 6 جنوری کو ہونے والے تشدد میں سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے کردار کے پیش نظر تقریباً 58 فیصد امریکی چاہتے ہیں کہ ٹرمپ پر اس جرم کا الزام عائد کیا جائے

تصویر یو این آئی
تصویر یو این آئی
user

یو این آئی

واشنگٹن: کیپٹل ہل پر گزشتہ سال 6 جنوری کو ہونے والے تشدد میں سابق امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے کردار کے پیش نظر تقریباً 58 فیصد امریکی چاہتے ہیں کہ ٹرمپ پر اس جرم کا الزام عائد کیا جائے۔

اس جملے کے پیش نظر 17-18 جون کو 545 بالغ افراد پر ایک سروے کیا گیا۔ جبکہ اپریل میں کیے گئے ایک سروے میں تقریباً 52 فیصد بالغ امریکی ٹرمپ کے مواخذے کے حق میں تھے۔ ان پولز میں 91 فیصد ڈیموکریٹس کا خیال ہے کہ ٹرمپ پر فرد جرم عائد کی جانی چاہیے جب کہ صرف 19 فیصد ری پبلکن ٹرمپ کے مواخذے کے حق میں ہیں۔


یہ سروے امریکی پارلیمان کے ایوان زیریں، ہاؤس آف ریپریزنٹیٹوز میں سلیکشن کمیٹی کی انکوائری شروع ہونے کے ایک ہفتے بعد کیا گیا۔ اس دوران ٹرمپ کے حامیوں نے صدارتی انتخابات میں دھاندلی اور ووٹ چوری کے الزامات لگائے۔ سروے کے دوران جب ان سے پوچھا گیا کہ کیا ٹرمپ تشدد کے ذمہ دار ہیں؟ 58 فیصد لوگوں نے اس سے اتفاق کیا۔ ان میں سے 91 فیصد ڈیموکریٹس اور 21 فیصد ریپبلکن تھے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔