مِس ہالینڈ کا عالمی تاج کا خواب کورونا ویکسین کی وجہ سے ادھورا رہ گیا!

اکیس سالہ ولیم سٹائن نے مس ورلڈ مقابلے سے دستبردار ہونے کے اپنے فیصلے کو درست قرار دیا کیونکہ وہ اینٹی کوویڈ 19 ویکسین نہیں لینا چاہتی تھی

تصویر العربیہ ڈاٹ نیٹ
تصویر العربیہ ڈاٹ نیٹ
user

قومی آوازبیورو

مس ملکہ ہالینڈ ڈیلے ولیمسٹین بین الاقوامی مقابلہ حسن مقابلوں سے دستبردار ہو گئیں۔ وہ کورونا ویکسین کی وجہ سے پورٹو ریکو کا سفرنہ کرسکیں۔ جہاں ٹائٹل کے لیے فائنل مقابلہ منعقد ہوگا۔ اکیس سالہ ولیم سٹائن نے مس ورلڈ مقابلے سے دستبردار ہونے کے اپنے فیصلے کو درست قرار دیا کیونکہ وہ اینٹی کوویڈ 19 ویکسین نہیں لینا چاہتی تھی۔ ویکسین مقابلے میں حصہ لینے کے لیے بنیادی شرائط میں سے ایک ہے۔

برطانوی اخبار "ڈیلی میل" کے مطابق ولیمسٹائن کی جگہ مس ہالینڈ کی رنر اپ لیزی ڈوب لے گی۔ ولیمسٹائن نے مقامی میڈیا کو بتایا کہ ان کا خواب ہمیشہ سے مس ورلڈ کا ٹائٹل جیتنا تھا۔ ولیم سٹائن نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ایک پوسٹ میں نشاندہی کی کہ وہ کئی ماہ تک اپنے فیصلے کے بارے میں سوچتی رہی اور مس ورلڈ مقابلے کے منتظمین سے رابطہ کرنے تک ویکسین کے فیصلے میں تاخیر کرتی رہی۔


اس نے بتایا کہ اس نے اس وقت انکار کرنے کا فیصلہ کیا جب منتظمین نے اس سے ویکسینیشن کی تاریخ طے کرنے کو کہا۔ ولیمسٹاین نے سوچا کہ اپنے خواب کو پورا کرنے کے موقع سے محروم ہونے کے باوجود وہ اپنے فیصلے پر پچھتاوا محسوس نہیں کرتی۔ان کا کہنا تھا کہ اس فیصلے کے بعد اس کے لیے دروازے اور مواقع کھلیں گے۔

العربیہ ڈاٹ نیٹ

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔