کملا ہیرس لیبیا-پیرس کانفرنس میں کریں گی شرکت

نائب صدارتی ترجمان سیمون سینڈرز نے کہا کہ ’’نائب صدر 11 نومبر کو چوتھے سالانہ پیرس امن سمپوزیم میں شرکت کریں گی اور تقریر کریں گی۔ وہ 12 نومبر کو لیبیا پر پیرس کانفرنس میں بھی شرکت کریں گی‘‘۔

کملا ہیرس، تصویر آئی اے این ایس
کملا ہیرس، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

واشنگٹن: امریکی نائب صدر کملا ہیرس 11 نومبر کو فرانس میں منعقد ہونے والے چوتھے پیرس امن سمپوزیم میں تقریر کریں گی اور اگلے دن لیبیا پر پیرس کانفرنس میں شرکت کریں گی۔ وائٹ ہاؤس نے یہاں جاری بیان میں یہ اطلاع دی ہے۔

نائب صدارتی ترجمان سیمون سینڈرز نے کہا کہ ’’نائب صدر 11 نومبر کو چوتھے سالانہ پیرس امن سمپوزیم میں شرکت کریں گی اور تقریر کریں گی۔ وہ 12 نومبر کو لیبیا پر پیرس کانفرنس میں بھی شرکت کریں گی‘‘۔ دورے کے دوران کملا ہیرس فرانسیسی صدر ایمانوئل میکرون سے بھی ملاقات کریں گی۔


انہوں نے کہا کہ وہ عالمی امن و سلامتی کے لیے بحر اوقیانوس تعلقات کی اہمیت پر تبادلہ خیال کریں گی اور کووڈ -19 سے پیدا ہونے والے عالمی چیلنجز، آب و ہوا کے بحران اور ہند بحرالکاہل جیسے مسائل پر ہماری شراکت داری کی اہمیت پر روشنی ڈالیں گی۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔