کورونا: ارجنٹائنا میں 3 سے 11 سال کے بچوں کو سائنوفارم ویکسین لگانے کی منظوری

وزیر صحت کارلا ویزوٹی کے ایک اعلان کے مطابق ملک میں 3 سے 11 برس کی عمر کے تقریباً 60 لاکھ بچے ہیں، اس سال کے آخر تک 3 سال سے اوپر کے تمام افراد کی ٹیکہ کاری مکمل کرنے کا منصوبہ ہے۔

تصویر آئی اے این ایس
تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

بیونس آئرس: ارجنٹینا نے تین سے 11 برس کی عمر کے بچوں کے لیے چین کی کورونا ویکسین سائنوفارم کے ہنگامی استعمال کی منظوری دے دی ہے۔ صحت کے حکام نے جمعرات کو کہا کہ ارجنٹینا نے حال ہی میں اس کی منظوری دی ہے۔ وزیر صحت کارلا ویزوٹی کے ایک اعلان کے مطابق، ملک میں تین سے 11 برس کی عمر کے تقریباً 60 لاکھ بچے ہیں۔ وزیر صحت نے کہا کہ ارجنٹینا اس سال کے آخر تک تین سال سے زائد عمر کے تمام افراد کی ویکسینیشن مکمل کرنے کا منصوبہ بنایا جا رہا ہے۔

تعلیمی عہدیداروں نے کہا کہ انہیں امید ہے کہ اس اقدام سے ارجنٹینا میں بچے آن لائن کے بجائے اسکولوں میں جاکر تعلیم حاصل کرسکیں گے۔ ملک گزشتہ برس کے آغاز میں کورونا کا پہلا کیس درج ہونے کے بعد سے اب تک مجموعی طور پر 5263219 کیس سامنے آئے ہیں اور 115379 اموات ہوئی ہیں۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔