برطانوی وزیر اعظم بورس جانسن نے خفیہ طریقے سے شادی رچا لی

برطانوی اخبار ’دی سن‘ نے دعویٰ کیا ہے کہ بورس جانسن اور کیری سائمنڈ کی شادی ویسٹ منسٹر کے کیتھیڈرل میں ہوئی، جس میں صرف 30 افراد نے شرکت کی۔

بورس جانسن، تصویر آئی اے این ایس
بورس جانسن، تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

لندن: برطانیہ کے وزیراعظم بورس جانسن نے چھپ چھپا کر اپنی گرل فرینڈ کیری سائمنڈ سے شادی کر لی۔ برطانوی اخبار ’دی سن‘ نے دعویٰ کیا ہے کہ بورس جانسن اور کیری سائمنڈ کی شادی ویسٹ منسٹر کے کیتھیڈرل میں ہوئی، جس میں صرف 30 افراد نے شرکت کی۔

میڈیا کا کہنا ہے کہ تاریخی عمارت سیاحوں سے یہ کہہ کر خالی کرائی گئی کہ لاک ڈاؤن کیا جارہا ہے۔ ایک سو نناوے برس میں پہلا موقع ہے کہ کسی برطانوی لیڈر نے وزارت عظمیٰ کے دور میں شادی کی ہو۔ مقامی میڈیا نے اتوار کے روز اپنی رپورٹوں میں یہ اطلاع دی۔ خیال رہے برطانوی وزیر اعظم کی یہ شادی 30 جولائی 2022 کو ہونے والی تھی۔


اخبار’دی سن‘ کے مطابق بورس جانسن اورسائمنڈ کی تقریب تقریبا ڈیڑھ گھنٹہ جاری رہی اور اس دوران چرچ بند کردیا گیا تھا۔ اخبار نے چرچ کے ایک کارکن کے حوالے سے بتایا ’’وہ پریشان نظر آئے‘‘۔ 56 سالہ بورس جانسن کی یہ تیسری اورکیری سائمنڈ کی پہلی شادی ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔