امریکہ میں بالغوں کے لیے ایک اور کووِڈ ویکسین لگوانے کی تجویز

ایف ڈی اے کی تجویز کے مطابق، کچھ چھوٹے بچوں اور بڑے بالغوں کو قوت مدافعت کے لیے دو ویکسین لینے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔

کورونا ویکسین / یو این آئی
کورونا ویکسین / یو این آئی
user

قومی آوازبیورو

واشنگٹن: امریکہ کے یو ایس فوڈ اینڈ ڈرگ ایڈمنسٹریشن (ایف ڈی اے) نے ملک میں ویکسین کی حکمت عملی کو آسان بناتے ہوئے بالغوں کے لیے ایک اور کورونا ویکسین لگوانے کی تجویز پیش کی ہے۔ ایف ڈی اے نے گزشتہ دنوں طے شدہ ایک پینل میٹنگ کو بتایا، "ایف ڈی اے توقع کرتا ہے کہ کووڈ-19 ویکسین کے ڈھانچے اور سالانہ ویکسنیشن پروگرام کو آسان بنانے سے ویکسین کی زیادہ موثر تعیناتی، ویکسین انتظامیہ کی غلطیوں اور پیچیدہ مواصلات کو کم کیا جا سکتا ہے۔ یہ تمام ممکنہ طور پر بہتر ویکسین کوریج کی شرح کے لئے بہتر ہیں اور بالآخر صحت عامہ کو بڑھانے کے لئے۔"

ایف ڈی اے کی تجویز کے مطابق، کچھ چھوٹے بچوں اور بڑے بالغوں کو قوت مدافعت کے لیے دو ویکسین لینے کی ضرورت پڑ سکتی ہے۔ فی الحال، زیادہ تر امریکیوں کو پہلے کئی ہفتوں کے بعد کووڈ-19 ویکسین کی دو خوراکیں دی گئیں، اس کے کئی ماہ بعد ایک بوسٹر شاٹ دیا گیا ہے۔ ایف ڈی اے نے کہا کہ پینل ویکسین اسٹرین سلیکشن سفارشات کے لیے ایک عمل قائم کرنے کا فیصلہ کرے گا۔ جیسا کہ موسمی انفلوئنزا ویکسین کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔