یوکرین کے کئی علاقوں میں فضائی حملے کی وارننگ جاری

وزارت کے آن لائن نقشے میں دکھایا گیا ہے کہ نصف شب کے قریب نیپروپیٹروسک اور مائکولائیو یوکرینی علاقوں کے ساتھ ساتھ کیف کے زیر کنٹرول زاپوریزیا اور کھیرسن علاقوں میں فضائی حملوں کی وارننگز نافذ تھی۔

یوکرین، علامتی تصویر آئی اے این ایس
یوکرین، علامتی تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

کیف: یوکرین کے کئی علاقوں میں فضائی حملے کی وارننگ جاری کی گئی ہے اور اتوار کی رات فضائی حملے کے سائرن بج اٹھے۔ یہ اطلاع ملک کی ڈیجیٹل تبدیلی کی وزارت کے فضائی حملوں کے اعداد و شمار کے مطابق دی گئی ہے۔ وزارت کے آن لائن نقشے میں دکھایا گیا ہے کہ نصف شب کے قریب نیپروپیٹروسک اور مائکولائیو یوکرینی علاقوں کے ساتھ ساتھ کیف کے زیر کنٹرول زاپوریزیا اور کھیرسن علاقوں میں فضائی حملوں کی وارننگز نافذ تھی۔

ہفتہ سے اتوار کی درمیانی شب یوکرین کے میڈیا نے بتایا کہ میکولائیو کے علاقے میں دھماکوں کی آوازیں سنی گئیں۔ مقامی حکام نے بتایا کہ یوکرین کے زیر کنٹرول شہر زاپوریزیا میں بھی دھماکوں کی آوازیں سنی گئیں۔ یوکرین کے بنیادی ڈھانچے کے خلاف درست حملے 10 اکتوبر کو روس کی طرف سے کریمیا کے پل پر دہشت گردانہ حملے کے دو دن بعد ہوئے ہیں۔ یوکرین پاور گرڈ آپریٹر اُکرینگو کے سربراہ نے فروری میں کہا تھا کہ روسی حملوں کی وجہ سے یوکرین کے توانائی کے بنیادی ڈھانچے کو براہ راست نقصان سینکڑوں ملین ڈالر تک پہنچ سکتا ہے۔

Follow us: Facebook, Twitter, Google News

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


;