معروف فٹبالر چنی گوسوامی ایک بہترین کرکٹر بھی تھے

سال 1966 میں چنی گوسوامی اور سبرتو گوہا نے گیری سوبرس کی زیر قیادت طاقتور ویسٹ انڈیز ٹیم کو اننگز کی شکست کا سامنا کرنے پر مجبور کیا تھا۔

سوشل میڈیا
سوشل میڈیا
user

یو این آئی

ہندستان کے لیجنڈ فٹبالر چنی گوسوامی کرکٹ کے بھی شاندار کھلاڑی تھے اور اپنی کپتانی میں انہوں نے بنگال ٹیم کو رنجی ٹرافی کے فائنل تک پہنچایا تھا جن کا جمعرات کو کولکتہ میں انتقال ہو گیا تھا۔

گوسوامی نے فرسٹ کلاس کرکٹ ٹورنامنٹوں میں بنگال کی نمائندگی کی تھی۔ انہوں نے 46 فرسٹ کلاس میچوں میں 1592 رنز بنانے کے علاوہ 47 وکٹ لئے تھے۔ انہوں نے ایک سنچری بھی بنائی تھی ۔

وہ فٹ بال کے ساتھ ساتھ کرکٹ میں کافی کامیاب رہے تھے۔ سال 1966 میں چنی گوسوامی اور سبرتو گوہا نے گیری سوبرس کی زیر قیادت طاقتور ویسٹ انڈیز ٹیم کو اننگز کی شکست کا سامنا کرنے پر مجبور کیا تھا۔ وسطی اور مشرقی علاقے کی مشترکہ ٹیم نے ہنومنت سنگھ کی قیادت میں اندور میں ویسٹ انڈیز کو شکست کا ذائقہ چكھايا تھا۔ میڈیم فاسٹ بولر گوسوامی نے اس میچ میں آٹھ وکٹ لئے تھے۔

چنی گوسوامی کو 1971-72 سیزن میں بنگال رنجی ٹیم کا کپتان بنایا گیا تھا۔ ٹیم ان کی کپتانی میں فائنل میں پہنچی تھی اور برابورن اسٹیڈیم میں بامبے سے ہاری تھی۔ گوسوامی نے فائنل میں بنگال کے لئے 96 اور 84 رن بنائے تھے۔ بنگال نے پہلی اننگز میں 387 رن بنائے جس میں گوسوامی کی شراکت 96 رنز تھی۔

ممبئی نے پہلی اننگز میں اجیت واڈیکر کے 133 رنز کی بدولت 469 رنز بنائے۔ بنگال نے دوسری اننگز سات وکٹ پر 261 رن بنا کر اعلان کی۔ گوسوامی نے دوسری اننگز میں 84 رنز بنائے۔ ممبئی نے دوسری اننگز میں تین وکٹ پر 77 رن بنائے اور پہلی اننگز کی برتری کی بنیاد پر خطاب جیت لیا۔

گوسوامی کا فرسٹ کلاس کرکٹ میں سب سے زیادہ اسکور بہار کے خلاف رہا تھا۔ گوسوامی نے 1962-63 سے 1972 -73 تک فرسٹ کلاس کرکٹ میں حصہ لیا۔ دھنباد میں 8 سے 10 جنوری 1972 تک بہار کے خلاف کھیلے گئے میچ میں گوسوامی نے یادگار بلے بازی کی۔ تیسرے نمبر پر بلے بازی کرتے ہوئے گوسوامی نے 265 منٹ میں 103 رنز کی سنچری بنائی تھی۔ یہ ان کی فرسٹ کلاس کیریئر کی واحد سنچری اور سب سے زیادہ اسکور بھی تھا۔

گوسوامی نے 46 فرسٹ کلاس میچوں میں 1592 رنز بنانے کے علاوہ 47 وکٹ بھی لئے اور 40 کیچ بھی پکڑے تھے۔ گوسوامی دائیں ہاتھ کے بلے باز تھے اور دائیں ہاتھ سے درمیانہ تیز گیند بازی بھی کرتے تھے۔