جرمن ڈفینڈر ڈيالو نے پی ایس جی کے ساتھ کیا 5 سال کا معاہدہ

ڈيالو نےکہا کہ ’’میرے لئے پیرس سینٹ جرمین جیسے معروف کلب کے ساتھ وابستہ ہونا اعزاز کی بات ہے۔ یہ میرے کیریئر کا بڑا موقع ہے اور میں کلب کے لئے بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کے لئے پرعزم ہوں‘‘۔

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا

یو این آئی

پیرس:فرانس لیگ کی چیمپئن پیرس سینٹ جرمین نے فرینچ ڈیفنڈربنڈیس ليگا ابڈو ڈيالو سے پانچ سال کے لیے معاہدہ کیا ہے اور وہ کلب کے ساتھ اب 30 جون 2024 تک وابستہ رہیں گے۔ڈیالو کو اس معاہدہ کے تحت کلب ۲۹ ملین پاؤنڈس دے گا جو ہندوستانی کرنسی کے حساب سے 2478112878 روپے ہوں گے۔

ڈيالو نے اپنے بیان میں کہاکہ ’’میرے لئے پیرس سینٹ جرمین جیسے معروف کلب کے ساتھ وابستہ ہونا اعزاز کی بات ہے۔ یہ میرے کیریئر کا بڑا موقع ہے اور میں کلب کے لئے بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرنے کے لئے پرعزم ہوں‘‘۔ 23 سالہ ڈیفنڈر موناکو یوتھ اکیڈمی سے نکلے ہیں اور تین سیشن میں وہ 19 میچ کھیل چکے ہیں جس میں سال 2017 میں اپنی ٹیم کے لیے لیگ ون خطاب جیتنا بڑی کامیابی رہی ہے۔

اس کے بعد ڈيالو مینز 5سے وابستہ ہوگئے اور وہاں انہوں نے 30 میچ کھیلے جس میں ان کے نام تین گول رہے۔ ان کی کارکردگی کی بدولت بوروس ڈورٹمنڈ نے 2018 میں ان سے معاہدہ کیا تھا۔ سوئس کوچ لوسين فاورے کی قیادت میں انہوں نے ڈورٹمنڈ کیلئے 38 میچ کھیلے تھے اور وہ مرکزی ڈیفنڈر نیز فُل بیک کے طور پر کھیل چکے ہیں۔

فرنچ انڈر 21 ٹیم کی جانب سے قومی ٹیم کے لیے انہوں نے 16 میچ کھیلے تھے۔ وہ اس سیشن میں پی ایس جی سے منسلک ہونے والے پانچویں کھلاڑی ہیں۔ ان سے پہلے کلب نے پابلو سرابيا، آندرے ہیریرا، مارسن بلكا اور مشیل بیکر سے معاہدہ کیا ہے۔