پراگ اگروال ٹویٹر کے نئے سی ای او

جیک ڈورسی نے ایک بیان میں کہا ہے کہ انہوں نے ٹویٹر چھوڑنے کا فیصلہ کیا ہے کیونکہ انہیں یقین ہے کہ کمپنی اپنے بانیوں سے آگے بڑھنے کے لیے تیار ہے۔

فائل تصویر آئی اے این ایس
فائل تصویر آئی اے این ایس
user

یو این آئی

ٹویٹر کے چیف ٹیکنالوجی آفیسر (سی ٹی او) پراگ اگروال کمپنی کے نئے چیف ایگزیکٹو آفیسر (سی ای او) ہوں گے۔ ٹویٹر نے پیر کو جاری کردہ ایک بیان میں یہ اعلان کیا ہے۔ مسٹر اگروال موجودہ سی ای او جیک ڈورسی کی جگہ لیں گے۔

ٹویٹر نے اعلان کیا کہ جیک ڈورسی نے چیف ایگزیکٹو آفیسر کے عہدے سے مستعفی ہونے کا فیصلہ کیا ہے۔بورڈ آف ڈائریکٹر نے متفقہ طور پر پراگ اگروال کو فوری اثر سے سی ای او اور بورڈ کا ممبر مقرر کیا ہے۔ جیک ڈورسی 2022 کے اسٹاک ہولڈرز کے اجلاس میں اپنی مدت ختم ہونے تک بورڈ کے ممبر رہیں گے۔


بیان میں مزید کہا گیا ہے کہ پراگ اگروال ایک دہائی سے زیادہ عرصے سے ٹویٹر سے منسلک ہیں اور 2017 سے سی ٹی او کے طور پر اپنی ذمہ داریاں نبھا رہے ہیں۔ واضح رہے انہوں نے سال 2011 میں ٹویٹر جوائن کیا تھا اور دس سال کی مدت میں وہ اس کے سی ای او بن گئے جو اپنے آپ میں ایک بہت بڑی کامیابی ہے۔

دریں اثنا، جیک ڈورسی نے ایک بیان میں کہا، ’میں نے ٹویٹر چھوڑنے کا فیصلہ کیا ہے کیونکہ مجھے یقین ہے کہ کمپنی اپنے بانیوں سے آگے بڑھنے کے لیے تیار ہے۔ ٹویٹر کے سی ای او کے طور پر، مجھے پراگ پر کامل بھروسہ ہے۔ پچھلے 10 سالوں میں ان کا کام تبدیلی کا باعث رہا ہے۔ میں ان کا تہہ دل سے مشکور ہوں۔ یہ ان کی قیادت کرنے کا وقت ہے‘۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔