یوراج سنگھ کی ریٹائرمنٹ کے بعد ’گلوبل کرکٹ‘ میں واپسی

سابق ہندستانی آل راؤنڈر یوراج سنگھ کی بین الاقوامی کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کے بعد عالمی کرکٹ میں دوبارہ واپسی ہو گئی ہے اور گلوبل ٹوئنٹی 20 کینیڈا لیگ میں وہ ٹورنٹو نیشنلس کی کپتانی کر رہے ہیں۔

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا
user

یو این آئی

ٹورنٹو: سابق ہندستانی آل راؤنڈر یوراج سنگھ کی بین الاقوامی کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کے بعد عالمی کرکٹ میں دوبارہ واپسی ہو گئی ہے اور گلوبل ٹوئنٹی 20 کینیڈا لیگ میں وہ ٹورنٹو نیشنلس کی کپتانی کر رہے ہیں۔

یوراج نے 10 جون کو بین الاقوامی کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا اعلان کیا تھا جس کے ساتھ وہ دنیا بھر میں چل رہی ٹوئنٹی 20 ليگز میں حصہ لے رہے ہیں اور گلوبل ٹوئنٹی 20 کینیڈا لیگ ان کے ریٹائرمنٹ کے بعد پہلی لیگ ہے۔

37 سال کے ہندستانی آل راؤنڈر نے کرس گیل کی کپتانی والی وینکوور نائٹس کے خلاف اپنی ٹیم ٹورنٹو نیشنلس کی قیادت کی۔ اس میچ میں گیل کی ٹیم نے ٹاس جیتنے کے بعد پہلے فیلڈنگ کا فیصلہ کیا۔

یوراج کے علاوہ گیل، کیرون پولارڈ، برینڈن میک کولم اور آندرے رسل ٹورنامنٹ کے اوپننگ میچ کے دیگر بڑے نام ہیں۔ سال 2011 کی ورلڈ کپ فاتح ٹیم کے اہم کھلاڑی رہے یوراج کو اسی دوران کینسر کا پتہ چلا تھا لیکن انہوں نے بیماری کے باوجود حیرت انگیز کارکردگی کا مظاہرہ کر کے ہندستان کو 28 سال بعد عالمی فاتح بنانے میں اہم کردار ادا کیا تھا۔

اکتوبر 2000 میں ون ڈے انٹرنیشنل کرکٹ میں ڈیبو کرنے والے یوراج نے اکتوبر 2003 میں نیوزی لینڈ کے خلاف ٹیسٹ ڈیبو کیا تھا۔ اس کے بعد آئی سی سی ٹوئنٹی 20 ورلڈ کپ 2007 میں بھی ٹی 20 کا حصہ رہے تھے جو بعد میں فاتح بنی تھی۔

Published: 26 Jul 2019, 9:10 PM