وراٹ، ایشانت، ہاردک کی ٹیسٹ ٹیم میں واپسی، نٹراجن اور شا آؤٹ

ریگولر کپتان وراٹ کوہلی، فاسٹ بولر ایشانت شرما اور آل راؤنڈر ہاردک پانڈیا انگلینڈ کے خلاف ہوم ٹیسٹ سیریز کے پہلے دو ٹیسٹ میچوں کے لئے ہندوستانی ٹیم میں واپس آگئے ہیں

تصویر بشکریہ ٹوئٹر / @BCCI
تصویر بشکریہ ٹوئٹر / @BCCI
user

یو این آئی

ممبئی: ریگولر کپتان وراٹ کوہلی، فاسٹ بولر ایشانت شرما اور آل راؤنڈر ہاردک پانڈیا انگلینڈ کے خلاف ہوم ٹیسٹ سیریز کے پہلے دو ٹیسٹ میچوں کے لئے ہندوستانی ٹیم میں واپس آگئے ہیں۔ وراٹ ان ٹیسٹوں میں ٹیم انڈیا کی کپتانی کی قیادت کریں گے۔ پہلے دو ٹیسٹ چنئی میں 5 سے 9 فروری اور 13 سے 17 فروری تک کھیلے جائیں گے۔

ہندوستان کے برسبین کے گابا گراؤنڈ میں آسٹریلیائی کو تین وکٹوں سے شکست دے کر ٹیسٹ سیریز 2-1 سے جیتنے کے کچھ گھنٹے کے بعد شام کو انگلینڈ کے خلاف اگلے ماہ کی ٹیسٹ سیریز کے پہلے دو میچوں کے لئے 18رکنی کا اعلان کیا گیا- سابق ​​ہندوستانی فاسٹ بولر چیتن شرما کی سربراہی میں سلیکٹرز نے ورچوئل میٹنگ کے بعد ٹیم کا انتخاب کیا جس میں اسپن ڈیپارٹمنٹ کو مضبوط بنانے کے لئے لیفٹ آرم اسپنر اکشر پٹیل کو ٹیم میں شامل کیا گیا ہے۔ اس ملاقات میں وراٹ بھی ورچول طور پر شامل تھا۔

وراٹ اپنے پہلے بچے کی پیدائش کی وجہ سے آسٹریلیا کے ایڈیلیڈ میں پہلا ٹیسٹ کھیل کر وطن واپس آگئے تھے ، جس کے بعد اجنکیا رہانے نے بقیہ تین ٹیسٹ کی کپتانی سنبھالی اور ہندوستان کو 2-1 سے فتح دلادی۔ وراٹ اب سیریز میں واپس آئیں گے اور کپتانی سنبھالیں گے۔ آل راؤنڈر ہاردک پانڈیا کو بھی ٹیم میں جگہ ملی ہے۔ دیگر سلیکٹرز سنیل جوشی ، ابھے کورویلا ، دیوشیش موہنتی اور ہروندر سنگھ نے اس میٹنگ میں شرکت کی۔

زخمی بولر محمد شامی اور امیش یادو اور زخمی بیٹسمین ہنوما وہاری کو نہیں مانا گیا ، جبکہ ٹی نٹراجن اور پرتھوی شا کو ڈراپ کردیا گیا۔ نٹراجن نے آسٹریلیا میں تینوں فارمیٹس میں قدم رکھا۔ آئی پی ایل میں زخمی ہوئے فاسٹ بالر ایشانت شرما ، انجری کے سبب برسبین ٹیسٹ سے باہر ہونے والے جسپریت برہرا ، برسبین میں متاثر ہونے والے شاردل ٹھاکر اور سیریز میں متاثر ہونے والے محمد سراج تیز بولنگ سنبھال لیں گے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


next