آئی پی ایل: پنجاب کنگز کی سنرائزرس حیدرآباد پر سنسنی خیز جیت، پلے آف کی ریس میں برقرار

پہلے بلے بازی کرتے ہوئے پنجاب کنگز نے 20 اوورز میں 7 وکٹوں کے نقصان پر 125 رنز بنائے، جواب میں سن رائزرز کی ٹیم 20 اوورز میں 7 وکٹوں پر صرف 120 رنز ہی بنا سکی

پنجاب کنگز فتحیاب / ٹوئٹر
پنجاب کنگز فتحیاب / ٹوئٹر
user

قومی آوازبیورو

شارجہ: انڈین پریمیئر لیگ (آئی پی ایل) کے 14 ویں سیزن کے 37 ویں میچ میں پنجاب کنگز نے سنسنی خیز مقابلہ کے دوران سن رائزرس حیدرآباد کو 5 رنز سے شکست دے دی۔ اس جیت کے ساتھ پنجاب کی پلے آف میں پہنچنے کی امیدیں برقرار ہیں اور وہ پوائنٹس ٹیبل میں پانچویں نمبر پر آ گئی ہے۔ پنجاب کنگز کے 10 میچوں میں 8 پوائنٹس ہو گئے ہیں۔

حیدرآباد کی ٹیم 126 رنز کے ہدف کا تعاقب کرنے اتری لیکن اس کی شروعات بہتر نہیں رہی۔ ڈیوڈ وارنر 2 اور کپتان کین ولیمسن صرف ایک رن بنا سکے۔ فاسٹ بولر محمد شامی نے دونوں کی وکٹ حاصل کی۔ ٹیم 60 رنز پر 5 وکٹیں گنوا چکی تھی۔

منیش پانڈے نے 13، کیدار جادھو نے 12 اور وریدھیمان ساہا نے 31 رنز بنائے۔ لیگ اسپنر روی بشنوئی نے 24 رنز دے کر 3 وکٹیں حاصل کیں۔ جیسن ہولڈر 47 رنز بنا کر ناٹ آؤٹ رہے لیکن وہ ٹیم کو فتح نہ دلا سکے۔ انہوں نے 29 گیندوں میں 5 چھکے بھی لگائے۔ حیدرآباد کو آخری 3 اوورز میں 30 رنز بنانے تھے لیکن پنجاب کے باؤلرز نے حیدرآباد کے بلے بازوں کو رنز بنانے کا موقع فراہم نہیں کیا۔

قبل ازیں، رائزرس حیدرآباد (ایس آر ایچ) نے آل راؤنڈر جیسن ہولڈر (3/19) کی تباہ بولنگ کی بدولت پنجاب کنگز (پی کے) کو آئی پی ایل 14 کے 37 ویں میچ میں 125 رنز پرسمیٹ دیا۔


پہلے بیٹنگ کرتے ہوئے پنجاب کنگز نے مقررہ 20 اوورز میں سات وکٹوں کے نقصان پر 125 رنز بنائے۔ حیدرآباد نے پنجاب کے بلے بازوں کو شروع سے ہی باندھے رکھا۔ اچھی بالنگ کی وجہ سے اوپنرز لوکیش راہل اور مینک اگروال نے احتیاط سے شروعات کی ، لیکن اس کے باوجود دونوں اپنی وکٹیں بچانے میں ناکام رہے۔

جیسن ہولڈر نے اپنی تباہ کن بولنگ سے دونوں بلے بازوں کو آؤٹ کیا۔ ہولڈر نے یہ دونوں وکٹیں میچ کے پانچویں اوور میں حاصل کیں جس کے بعد پنجاب پر دباؤ اتنا بڑھ گیا کہ دھماکہ خیز بلے باز کرس گیل ، ایڈن مارکرم اور نکولس پورن بھی زیادہ کچھ نہ کر سکے اور آؤٹ ہونے کے بعد پویلین لوٹ گئے۔ مارکرم نے 27 رنز ضرور بنائے لیکن اس کے لیے ا نہوں نے 32 گیندیں کھیلی۔


88 رنز پر پانچ وکٹیں گرنے کے بعد لوئر آرڈر کے بلے بازوں نے ٹیم کو 125 رنز تک لے جانے کے لیے چند رنوں کا تعاون کیا۔ مارکرم کے علاوہ کپتان راہل نے 21 جبکہ لوئر آرڈر بلے باز ہرپریت برار اور ناتھن ایلس نے بالترتیب 18 اور 12 رنز بنائے۔ کرس گیل اور دیپک ہوڈا نے بھی بالترتیب 14 اور 13 رنز بنائے۔

حیدرآباد کی جانب سے جیسن ہولڈر سب سے کامیاب بولر رہے، انہوں نے چار اوورز میں 19 رنز دے کر تین وکٹیں حاصل کیں۔ ان کے علاوہ سندیپ شرما، بھونیشور کمار، راشد خان اور عبد الصمد نے ایک ایک وکٹ حاصل کی۔ ہولڈر، راشد اور سندیپ کافی کفایتی رہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔