شاہد آفریدی کے گھر پانچویں بیٹی کی پیدائش

شاہد آفریدی نے کہا کہ ‘اللہ کی مجھ پر بے پناہ رحمتیں ہیں، چار بیٹیوں کے بعد اللہ نے مجھے پانچویں بیٹی سے نوازا ہے۔ میں اس کا بے حد شکر گزار ہوں۔

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا
user

قومی آوازبیورو

نئی دہلی: پاکستان کے آل راؤنڈر شاہد آفریدی کے یہاں پانچویں بیٹی کی پیدائش ہوئی ہے۔ شاہد آفریدی نے سوشل میدیا پر اپنی بیٹیوں کی تصویر شیئر کرتے ہوئے لکھا ہے کہ میں یہ خوشخبری اپنے چاہنے والوں کے ساتھ شیئر کر رہا ہوں۔

شاہد آفریدی نے کہا کہ 'اللہ کی مجھ پر بے پناہ رحمتیں ہیں، چار بیٹیوں کے بعد اللہ نے مجھے پانچویں بیٹی سے نوازا ہے۔ میں اس کا بے حد شکر گزار ہوں۔

تصویر شیئر کرنے کے بعد شاہد آفریدی کے چاہنے والوں نے انہیں مبارکباد دینا شروع کر دی ہیں۔ خیال رہے کہ مئی 2019 میں شاہد آفریدی کی سوانح حیات ’گیم چینجر‘ بھی سامنے آئی تھی۔ اس کتاب کے ذریعے شاہد آفریدی نے واضح طور پر لکھا تھا کہ وہ اپنی کسی بیٹی کو کرکٹ یا کوئی دوسرا آوٹ ڈور گیم نہیں کھیلنے دیں گے۔

شاہد آفریدی نے ٹوئٹر پر پیغام جاری کرتے ہوئے کہا کہ ”یہ میرے مداحوں کے لئے ہے، جیسا کہ آپ جانتے ہیں کہ میری چاروں بیٹیوں کے نام الف یعنی انگریزی کے ’اے‘ لیٹر سے شروع ہوتے ہیں، اس لیے میری حال ہی میں پیدا ہونے والی بیٹی کے نام کے لئے تجاویز دیں اور اس کا نام بھی الف سے ہی شروع ہونا چاہیے، جس صارف کا نام میں منتخب کروں گا اسے انعام دیا جائے گا۔‘‘

شاہد آفریدی کی پانچویں بیٹی سے قبل چار بیٹیاں ہیں۔ ان بیٹیوں میں عجوہ آفریدی، اقصیٰ آفریدی، انشا آفریدی، اسمارا آفریدی شامل ہیں۔