آئرلینڈ کے سامنے عالمی چیمپئن انگلینڈ 85 رن پر ڈھیر

تیز گیندباز ٹم مرتاگ کی قیادت میں گیند بازوں کی شاندار کارکردگی کی بدولت آئرلینڈ نے موجودہ ون ڈے عالمی چیمپئن انگلینڈ کو واحد ٹیسٹ کے پہلے دن بدھ کو 23.4 اوور میں محض 85 رن پر سمیٹ دیا۔

تصویر سوشل میڈیا
تصویر سوشل میڈیا
user

یو این آئی

لندن: تیز گیندباز ٹم مرتاگ کی قیادت میں گیند بازوں کی شاندار کارکردگی کی بدولت آئرلینڈ نے موجودہ ون ڈے عالمی چیمپئن انگلینڈ کو واحد ٹیسٹ کے پہلے دن بدھ کو 23.4 اوور میں محض 85 رن پر سمیٹ دیا۔

پہلی بار ون ڈے عالمی چیمپئن بنی انگلینڈ کی ٹیم سے کسی کو یہ توقع نہیں تھی کہ وہ آئر لینڈ کے سامنے اس طرح گھٹنے ٹیک دے گی لیکن آئرلینڈ کے گیند بازوں نے یہ کرشمہ کر دکھایا۔ مرتاگ نے اپنی بہترین کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہوئے نو اوور میں محض 13 رنز دے کر پانچ وکٹیں حاصل کیں۔ مارک ایڈير نے 32 رن پر تین وکٹ اور بائیڈ رینكن نے پانچ رن پر دو وکٹ لئے۔

انگلینڈ کی طرف سے تین ہی بلے باز دہائی کے ہندسے تک پہنچ سکے۔ جو ڈینلي نے 28 گیندوں میں چار چوکوں کی مدد سے 23 رن، آٹھویں نمبر کے بلے باز سیم کیرن نے 16 گیندوں میں دو چوکوں کی مددسے 18 رن اور 10 ویں نمبر کے بلے باز اولي اسٹون نے 18 گیندوں میں چار چوکوں کی مدد سے 19 رن بنائے ۔

انگلینڈ کے تین بلے باز جانی بيرسٹو، معین علی اور کرس ووکس اپنا کھاتہ نہیں کھول سکے جبکہ جیسن رائے پانچ اور کپتان جو روٹ دو رن ہی بنا سکے۔ ٹاس جیت کر پہلے بلے بازی کرنے اتری انگلینڈ کی ٹیم نے اپنے نو وکٹ تو صرف 67 رن پر ہی گنوا دیئے تھے۔ اسٹون اور جیک ليچ نے آخری وکٹ کے لئے 18 رن جوڑے۔ انگلینڈ کی اننگز لنچ کے اندر سمٹ گئی اور اس طرح کرکٹ تاریخ میں یہ اس کی پانچویں سب سے کم اننگز رہی۔