برسبین ٹیسٹ: سندر اور ٹھاکر نے فیصلہ کن مقابلے میں آسٹریلیا کو بڑی سبقت حاصل کرنے سے روکا

آف اسپن آل راؤنڈر سندر نے اپنی اننگز میں 144 گیندوں میں 62 رنز کی مدد سے سات چوکے اور ایک چھکا لگایا، جبکہ تیز گیند باز ٹھاکر نے 67 گیندوں پر جارحانہ رویہ کے ساتھ نو چوکے اور دو چھکے لگائے۔

تصویر یو این آئی
تصویر یو این آئی
user

یو این آئی

برسبین: ڈیبیو ٹیسٹ کھیل رہے آل راؤنڈر واشنگٹن سندر (62) اور دوسال کے بعد اپنا دوسرا ٹیسٹ کھیل رہے شاردل ٹھاکر (67) کی بہترین اور زبردست سنچری سے ہندوستان نے آسٹریلیا کے خلاف تیسرے دن اپنا چوتھا اور فیصلہ کن ٹیسٹ کھیلا اور اتوار کے روز پہلی اننگز میں 336 رنز بنا کر میزبان ٹیم کو بڑی سبقت حاصل ہونے سے روک دیا۔ آسٹریلیا کو پہلی اننگز میں 33 رنز کی برتری حاصل ہوگئی۔

ہندوستان نے ایک وقت میں 186 رنز پر چھ وکٹیں گنوا دی تھیں اور ایسا لگ رہا تھا کہ آسٹریلیا بڑی سبقت حاصل کرنے میں کامیاب ہوجائے گا لیکن آخری چار بلے بازوں نے 150 رنز کا اضافہ کرکے ہندوستان کو ایک قابل احترام اسکور تک پہنچا دیا۔ سندر اور ٹھاکر نے ساتویں وکٹ کے لئے 123 رن کی شاندار شراکت میں ہندوستان کو بحران سے بچایا۔

آف اسپن آل راؤنڈر سندر نے اپنی اننگز میں 144 گیندوں میں 62 رنز کی مدد سے سات چوکے اور ایک چھکا لگایا، جبکہ تیز گیند باز ٹھاکر نے 67 گیندوں پر جارحانہ رویہ کے ساتھ نو چوکے اور دو چھکے لگائے۔ دسویں بلے باز محمد سراج نے بھی 10 گیندوں پر 13 رنز میں دو چوکے لگاتے ہوئے مفید شراکتیں کیں۔ زخمی فاسٹ بولر نودیپ سینی نے 14 گیندوں پر پانچ رنز میں ایک چوکا لگایا۔ آخری بلے باز ٹی نٹراجن نو گیندوں پر ایک رن بنانے کے بعد ناٹ آؤٹ رہے۔

ہندوستان کی اننگز میں، چیتشور پجارا نے 25، کپتان اجنکیا رہانے نے 37، منک اگروال نے 38 اور وکٹ کیپر رشبھ پنت نے 23 رنز بنائے۔ آسٹریلیا کی طرف سے جوش ہیزل ووڈ 57 رنز دے کر پانچ وکٹیں لے کر سب سے کامیاب گیند باز رہے۔ مشیل اسٹارک نے 88 رنز دے کر دو وکٹ، پیٹ کمنز نے 94 رن پر دو وکٹ اور ناتھن لیون نے 65 رنز دے کر ایک وکٹ حاصل کی۔

دن کے کھیل کے اختتام تک، آسٹریلیا نے بغیر کوئی وکٹ کھوئے چھ اوورز میں 21 رنز بنائے تھے اور ان کی مجموعی برتری 54 رنز تھی۔ مارکس ہیرس 14 گیندوں پر 14 اور ڈیوڈ وارنر نے 20 گیندوں میں 22 گیندوں میں تین چوکوں کی مدد سے کریز پر ہیں۔ اس سیریز میں یہ چار اننگز میں وارنر کا سب سے اچھا اسکور ہے۔

قومی آواز اب ٹیلی گرام پر بھی دستیاب ہے۔ ہمارے چینل (qaumiawaz@) کو جوائن کرنے کے لئے یہاں کلک کریں اور تازہ ترین خبروں سے اپ ڈیٹ رہیں۔


next